تماشاخانه: کنفرانس خبری اپل - تکفارس 
تماشاخانه: کنفرانس خبری اپل - تکفارس 

تماشاخانه: کنفرانس خبری اپل

یاشار فتحعلی زاده
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - 14:30
تماشاخانه: کنفرانس خبری اپل - تکفارس 

درود بر شما. در این بخش از تماشاخانه ویدیو های کنفرانس خبری اپل را که دیشب به تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۵ مصادف با ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار شده است، برای شما عزیزان به همراه زیرنویس فارسی قرار داده ایم، تا از تماشای آن لذت ببرید. اگر از همراهان سایت وزین تکفارس باشید، می دانید که دیشب ما کنفرانس خبری اپل را پوشش کامل خبری دادیم و باید بگوییم که اپل واقعا موفق عمل کرد. دیشب کنفرانس خبری اپل به خوبی برگزار شد و اپل محصولات جدیدش را معرفی کرد. محصولاتی که با هر بار معرفی مشخصات جدیدشان، با تشویق تماشاچیان حاضر در سالن رو به رو می شد. اپل سورپرایز های ویژه ای داشت و محصولات خود را به خوبی معرفی کرد. باید به خاطر حرفه ای عمل کردن و برنامه ریزی دقیقی که در اجرای کنفرانس انجام شده بود، اپل را ستود. از جمله محصولاتی که معرفی شد، می توان به گوشی های جدید iPhone 6S و iPhone 6S Plus اشاره کرد. در کنار آن مدل جدید آیپد پرو معرفی شد و همینطور این کمپانی از Apple TV جدید خود رونمایی کرد. این کنفرانس سورپرایز های دیگری هم داشت و ما هم ویدیو هایی از این کنفرانس با زیرنویس تهیه کرده ایم و شما می توانید آن ها را مشاهده کنید. در ادامه باید بگویم که منتظر مقاله های کامل از پیش نمایش این محصولات جدید، به همراه اطلاعات دقیق آن ها باشید و آن ها را از دست ندهید.

زیرنویس های این ویدیو ها توسط آقای قدمگاهی تهیه شده است و از ایشان کمال تشکر را داریم. امیدواریم از تماشای ویدیوها لذت ببرید.

کنفرانس اپل در ۸ دقیقه

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا | دانلود زیرنویس (به زودی)

پیش نمایش آیپد پرو

دانلود ویدیو | دانلود زیرنویس (به زودی)

پیش نمایش iPhone 6S

دانلود ویدیو | دانلود زیرنویس (به زودی)

قسمتی از معرفی iPhone 6S و iPhone 6S Plus

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا | دانلود زیرنویس (به زودی)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • علی گفت:

    salam vaghaan mamnoon ke video haro upload kardin ta ma bebinim man mikhastam dishab az site apple live bebinam bekhatere sorate paine internet iran natoonestam ta alan montazer boodam ye site bezare ta bebinam conferance ro vaghaan ham az shoma tashakor mikonam ham az gamefa ke tablighe in post site shomaro kard mamnoon 🙂