اپل با مایکروسافت و ادوبی همکاری می کند | سه شمشیر در یک غلاف - تکفارس 
اپل با مایکروسافت و ادوبی همکاری می کند | سه شمشیر در یک غلاف - تکفارس 

اپل با مایکروسافت و ادوبی همکاری می کند | سه شمشیر در یک غلاف

امیرحسین
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 22:39
اپل با مایکروسافت و ادوبی همکاری می کند | سه شمشیر در یک غلاف - تکفارس 

همانگونه که می دانید، لحظاتی است که کنفرانس اپل در سالن بیل گراهام شهر سن فرانسیسکو آغاز شده، همچنین همکاران من در بخش پوشش زنده این کنفرانس را تقدیم شما می کنند، می توان پوشش آنها را از اینجا و به صورت زنده ببینید، لحظات قبل اتفاقات جالبی بر روی صحنه ی اپل اتفاق افتاد که جای بحث بسیار زیادی دارد.

قبل از اینکه نمایندگان شرکت های مایکروسافت و ادوبی به روی صحنه آیند، اتفاقات دیگری رخ داد که می توانید آنها را از اینجا ببینید.

زمانی که نماینده ی شرکت مایکروسافت آقای Kirk Konigsbauer به روی صحنه آمدند، همکاری های مایکروسافت و اپل را گسترده تر از همیشه دانستند، بعد از آن ایشان نسخه ی آفیسی را که به صورت اختصاصی برای محصولات اپل ساخته شده است را نمایش دادند، این آفیس کاملا توسط مایکرسافت تهیه شده، با آیپد و قلم آن کاملا هماهنگ است و از آنها پشتیبانی می کنند.

بعد از آن قابلیت Multi Tasking معرفی شد، با این قابلیت می توانید به صورت همزمان از چند بخش آفیس استفاده کنید، به عنوان مثال با این ویژگی، کار هم زمان با ورد و اکسل میسر است، زمانی که Kirk Konigsbauer در حال صحبت بود، پیش نمایش خدمات مشترک اپل و مایکروسافت در پشت سر او نمایان بود، بعد از آن ایشان صحنه را ترک و جای خود را به اریک اسنودن دادند.

ایشان قدری درباره ی فعالیت های مشترک ادوبی و اپل سخن گفتند و بعد از آن صحبت درباره ی خدمات جدید خود را آغاز کردند، با تکنولوژی جدیدی که آیپد پرو اضافه شده است، نیازی به فتوشاپ های دسکتاپی ندارید، همزمان مدیر شرکت اپل درحال کار با آیپد پرو بود، آقای اسنودن با Adobe Fix تصویر چهره ی یک مدل را تغییر دادند.

لازم به ذکر است که ویژگی های جدید مایکروسافت آفیس ادوبی فتوشاپ به وسیله ی یک به روز رسانی برای مک عرضه خواهد شد.

کنفرانس اپل و پوشش زنده ی آن توسط تکفارس ادامه دارد، آن را از دست ندهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید