آیا Galaxy S7 در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا Galaxy S7 در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا Galaxy S7 در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد؟

امیرحسین
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 18:01
آیا Galaxy S7 در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

با توجه به گزارشی که در رسانه های کره جنوبی منتشر کردند، پرچم دار آینده ی سامسونگ یعنی Galaxy S7 در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد، البته این مسئله هنوز در حد یک شایعه می باشد و احتمال جعلی بودن آن نیز وجود دارد.

اگر این گزارش را باور کنید، مدل استاندارد Galaxy S7 با ۵.۲ اینچی و مدل دیگر با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی عرضه خواهد شد، پرچم داران فعلی سامسونگ، یعنی Galaxy S6 edge Plus و Galaxy Note5 با یک سایز و مشخصات عرضه شدند.

شایعات به ما می گویند که Galaxy S7 با صفحه نمایش ۴K عرضه خواهد شد، البته منبعی که این خبر را منتشر کرده است، به این اشاره نکرد که این وضوح مربوط به مدل ۵.۷ اینچی می باشد یا مدل ۵.۲ اینچی، Galaxy S6 با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ (QHD) عرضه شد، ppi این دستگاه ۵۷۷ بود، همچنین Sony Xperia Z5 Premium هم اولین اسمارت فون جهان با رزولوشن ۴K خواهد بود، این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ppi 808 عرضه شد، حال باید دید که آیا Galaxy S7 می تواند روزولوشن بهتری را به ارمغان بیاورد.

گفته می شود که Galaxy S7 با رم ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد، البته با خبری که درباره ی رم ۶ گیگابایتی منتشر شد این مسئله قدری ابهام بر انگیزد، همچنین باید صبر کرد و دید Galaxy Note 6 چگونه خواهد بود.

همچنین گفته می شود که Galaxy S7 آواخر سال جاری عرضه خواهد شد که به اندازه ی کافی عجیب است، البته به نظر می رسد باور این مسئله قدری مشکل است و می تواند تنها یک شایعه باشد و منبعی که این خبر را منتشر کرده است در سردرگمی قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید