ببینید: آموزش مخفی کاری به وسیله جعبه در Metal Gear Solid 5 - تکفارس 
ببینید: آموزش مخفی کاری به وسیله جعبه در Metal Gear Solid 5 - تکفارس 

ببینید: آموزش مخفی کاری به وسیله جعبه در Metal Gear Solid 5

علیرضا نیک‌ اندیش
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 13:57
ببینید: آموزش مخفی کاری به وسیله جعبه در Metal Gear Solid 5 - تکفارس 

معمولا همیشه سری Metal Gear Solid در دید اول یک بازی سخت به نظر می رسد ، زیرا شما اگر بخواهید از راه آتش بازی بازی را پیش ببرید مطمئنا آنقدر کار برایتان سخت خواهد شد که ممکن است کلا قید بازی را بزنید ، اما سازندگان حتما باید راهی برای شما گذاشته باشند تا بتوانید به دل نیروگاه دشمن نفوذ کنید . بله آن راه هم مخفی کاری می باشد ، اما چگونه ؟ در بازی راه های مختلفی برای شما جای گذاری شده است ، که ما امروز برای شما یکی از آن راه ها را به صورت یک ویدیو آماده کرده ایم ،

در این ویدیو یکی نوع از مخفی کاری های ناب را برای شما در یک ویدیو قرار دادیم که قبلا هم در دیگر نسخه های این سری قرار داده شده ، Metal Gear Solid V : The Phantom Pain آنقدر گسترده است که شما از هر راهی می توانید به صورت مخفی کاری می توانید بازی را پیش ببرید که یکی از آن ها بدین شکل است که شما می توانید به وسیله یک جعبه در نیروگاه بچرخید اما شاید گاهی اوقات به یک مشکل بر بخورید آن هم این است که چگونه یک سرباز را از درون جعبه از راهتان بردارید اگر می خواهید این ترفند را ببینید پیشنهاد می کنم ویدیو را از دست ندهید.

دانلود ویدیو با کیفیت بالا

 

بازی Metal Gear Solid V : The Phantom Pain هم اکنون برای پلتفرم های PC , Xbox One , PS4 , Xbox 360 , PS3 در دسترس می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید