تماشاخانه: انقلاب گرافیک بازی ها، باگ های خنده دار و نوستالژی معرفی آیفون برای اولین بار - تکفارس 
تماشاخانه: انقلاب گرافیک بازی ها، باگ های خنده دار و نوستالژی معرفی آیفون برای اولین بار - تکفارس 

تماشاخانه: انقلاب گرافیک بازی ها، باگ های خنده دار و نوستالژی معرفی آیفون برای اولین بار

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 02:28
تماشاخانه: انقلاب گرافیک بازی ها، باگ های خنده دار و نوستالژی معرفی آیفون برای اولین بار - تکفارس 

درود بر شما. به بخش ویژه تماشاخانه خوش آمدید. در بخش ویژه که چهار شنبه هر هفته تهیه می گردد، ما برای شما ویدیو های مختلف و جذابی را در این بخش قرار می دهیم، که هدف از این بخش، جلب رضایت طرفداران بازی های ویدیویی می باشد. در این بخش برای شما دو ویدیو هایلایت ریل آماده کرده ایم، تا با اتفاقات جالبی که در بازی ها رخ می دهد، خنده را بر لبان شما بیاوریم. در کنار آن، یک ویدیو جالب برای شما آماده کرده ایم، که انقلاب گرافیکی بازی ها از سال ۱۹۵۲ تا سال ۲۰۱۵ را به نمایش خواهد کشید. ویدیو آخر نیز یک نوستالژی زیبا می باشد. معرفی آیفون برای اولین بار، توسط استیو جابز. حتما می پرسید چرا این ویدیو تهیه شده، امروز به وقت ۲۱:۳۰ به وقت تهران کنفرانس خبری اپل برگزار خواهد شد، تا از آیفون های جدید اپل رونمایی شود. بنابراین به شما توصیه می کنم ابتدا از ویدیو های تماشاخانه این هفته لذت ببرید، سپس ساعت های خود را کوک کنید و راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به سایت تکفارس بیایید، تا پوشش زنده خبری ما از کنفرانس اپل را دنبال کنید.

در ابتدا به سراغ ویدیو های جذاب هایلایت ریل می رویم. همانطور که می دانید، این ویدیو از صحنه های بازی های مختلف گرفته شده است. اما چیزی که این ویدیو ها را جذاب می کند، دو مورد می باشد. مورد اول این است که این ویدیو ها طنز می باشند و مورد دومی هم ضبط شدن این تصاویر توسط گیمر ها می باشد. پس با هم به تماشای این ویدیو های جذاب می نشینیم و از تماشای آن ها لذت می بریم.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا

ویدیو بعدی ما در مورد انقلاب گرافیکی بازی های رایانه ای می باشد. حتما برای شما اتفاق افتاده که گیمر های قدیمی در مورد بازی هایی با گرافیک ابتدایی صحبت کنند، یا بازی های روز شما را با تعجب و شوق عجیبی مشاهده کنند و یا شاید شما یک گیمر قدیمی باشید و در مورد بازی های قدیمی صحبت کنید، که گیمر های نسل جدید، حتی اسم آن ها را نشیده باشند و شما به دنبال ویدیویی باشید، که آن دوران طلایی بازی هایی با گرافیک دو بعدی را به آن ها نشان دهید. خب ما این ویدیو را برای شما تهیه کرده ایم. این ویدیو از ابتدایی ترین بازی های ساخته شده، شروع شده و به جدید ترین بازی ها، با گرافیک های باورنکردنی می رسد. البته این ویدیو برای عزیزانی که علاقه دارند، تا بدانند، بازی های نسل های قبلی چطور بوده و یا اولین بازی های ساخته شده از چه گرافیکی برخوردار بوده اند، مفید می باشد و توصیه ما این است که این ویدیو را از دست ندهید.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا

امروز قرار است که یک اتفاق بزرگ رخ دهد. اگر اخبار سایت تکفارس را دنبال کرده باشید، امروز روزی می باشد که قرار است، اپل محصولات جدید خودش را معرفی کند. شما می توانید برای دانستن این که چه اتفاقی احتمال می رود در کنفرانس خبری اپل روی دهد، به این مقاله مراجعه کنید. همچنین باید بگویم که سایت تکفارس کنفرانس خبری اپل را پوشش کامل خواهد داد و شما عزیزان می توانید از هر لحظه این کنفرانس مطلع شوید. در آخر، ما برای شما یک ویدیو برای یادبودی از استیو جابز تهیه کرده ایم. ویدیویی که در آن، استیو جابز برای اولین بار گوشی آیفون را به جهانیان معرفی می کند. از مشاهده ویدیو لذت ببرید.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • چقدر ویدئوی معرفی اولین ایفون جالب بود. اون موقع خیلی چیز عجیبی بود که موبایل به صورت Landscape هم کار کنه یا با اانگشت لیست مخاطبان و غیره رو Scroll کرد. ممنون