شایعه: شروع پیش سفارش دستگاه های Nexus 5X و Huawei Nexus 6 در ۱۳ اکتبر - تکفارس 
شایعه: شروع پیش سفارش دستگاه های Nexus 5X و Huawei Nexus 6 در ۱۳ اکتبر - تکفارس 

شایعه: شروع پیش سفارش دستگاه های Nexus 5X و Huawei Nexus 6 در ۱۳ اکتبر

وحید درگایی
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 14:28
شایعه: شروع پیش سفارش دستگاه های Nexus 5X و Huawei Nexus 6 در ۱۳ اکتبر - تکفارس 

اگر خبری که دوشنبه منتشر شد واقعیت داشته باشد پس فقط ۲ هفته تا معرفی دستگاه های نکسوس و بعد از آن قرار گرفتن آن ها در حالت پیش سفارش باقی مانده است. دستگاه نکسوسی که قرار است توسط LG ساخته شود قرار است نامش Nexus 5X باشد و نسخه نکسوس هوآوی Nexus 6 نام دارد و هر دو در ۲۹ سپتامبر معرفی خواهند شد و در روز ۱۳ اکتبر روی حالت پیش فروش خواهند رفت.

Nexus 5X قرار است با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و کیفیت QHD منتشر شود. همچنین به عنوان پردازنده از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می کند که پردازنده ۶ هسته ایست و در کنار آن قرار است گرافیک Aderno 418 قرار داده شود. دوربین این گوشی قرار است ۱۳ مگاپیکسل باشد و از ۳ گیگابایت رم بهره ببرد. اندروید پایه این دستگاه نیز قرار است ۶.۰ یا مارشمالو باشد.

انتظاراتی که از نکسوس هوآوی یا Nexus 6 داریم این است که از صفحه نمایشی ۵.۵ تا ۵.۷ اینچی استفاده کند و رزلوشن QHD را در آن به کار ببرد. این دستگاه قرار است با پردازنده ۸ هسته ایه اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کند و با کارت گرافیک Aderno 430 در کنار آن، بتواند دستگاهی قدرتمند را روانه بازار کند. ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات این گوشی هستند. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری نیز قرار است وظیفه انرژی رسانی را در این دستگاه به عهده بگیرد.

برای LG این سومین دستگاهی است که با برند Nexus منتشر می شود. پیشتر ما دستگاه های Nexus 4 و Nexus 5 را از LG دیده بودیم ولی برای Huawei این مسئله فرق می کند. این شرکت چینی اولین گوشی نکسوسی خود را قرار است روانه بازار کند. با توجه به این مسئله که فقط دو هفته تا معرفی این دستگاه ها باقی مانده است پس انتظار نکسوسی جدید از شرکتی دیگر را نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.