آمازون به زودی یک تبلت ۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد - تکفارس 
آمازون به زودی یک تبلت ۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

آمازون به زودی یک تبلت ۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد

مسعود مقدم
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 02:15
آمازون به زودی یک تبلت ۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

به گزارش Wall Street Journal، آمازون قصد دارد تا در هفته های آینده یک تبلت ۶ اینچی ۵۰ دلاری را روانه ی بازار کند که محور اصلی توجهات آن، قیمت پایین آن خواهد بود. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از سخت افزار این تبلت در دسترس نیست و تنها چیزی که اکنون در اختیار است، تصویر این تبلت بوده که مشاهده می کنید. همانطور که گفتیم این تبلت قیمت بسیار کمی در مقایسه با رقبای هم رده ی خود خواهد داشت و خریداران اصلی آن افرادی که هستند که تنها قصد خرید آنلاین و وب گردی توسط این تبلت دارند.

به هر حال درست است که آمازون ادعا می کند بخش اصلی خریداران این تبلت انتظارات زیادی از آن ندارند اما تبلتی با آن قیمت فقط می تواند دارای یک صفحه نمایش بی کیفیت، حافظه ی داخلی کم و عمر باتری کوتاه باشد.

WSJ هم چنین معتقد است در حالی که این تبلت تنها نیم اینچ از آیفون ۶ پلاس بزرگتر است اما اینکه قابلیت برقراری تماس صوتی توسط آن وجود ندارد، بسیار نا امید کننده است. این در حالیست که سازنده ی این تبلت در سال جاری میلادی تنها ۲ محصول دیگر را عرضه کرده است که آن ها نیز نسخه ی ۸ اینچی و ۱۰ اینچی همین تبلت بودند اما با مشخصات فنی بهتر و قیمت بیشتر.

به نظر می رسد که آمازون قصد دارد تا با عرضه ی یک تبلت ۱۴ اینچی همگان را شگفت زده سازد اما هم اکنون هیچ چیزی تاییدیه ی قطعی ندارد و باید تا اخبار بیشتر صبر کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید