احتمال معرفی HTC A9 Aero و Butterfly 3 در ۲۹ سپتامبر - تکفارس 
احتمال معرفی HTC A9 Aero و Butterfly 3 در ۲۹ سپتامبر - تکفارس 

احتمال معرفی HTC A9 Aero و Butterfly 3 در ۲۹ سپتامبر

امیرحسین
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 22:04
احتمال معرفی HTC A9 Aero و Butterfly 3 در ۲۹ سپتامبر - تکفارس 

زمانی که HTC تیزری را از یک اسمارت فون منتشر کرد، پنداشتیم که منظور شرکت تایوانی A9 Aero می باشد، محصولی که قرار است تا روح تازه ای در پیکره ی بی جان شرکت محبوب آسیای شرق بدمد، اما دیروز مشخص شد که تصویر چند روز پیش متعلق به گوشی هوشمند متوسط این شرکت یعنی Desire 728 بوده است، با این حساب، هنوز A9 Aero رسما تایید نشده است.

شرکت HTC در حال تبلیغات برای رویداد ۲۹ سپتامبر خود است، در این مراسم از محصولات جدید این شرکت رونمایی می شود، این کنفرانس در کشور تایوان رخ خواهد داد، در تیزری که هم اکنون منتشر شد، کلمه پرچم دار دو گانه به چشم می خورد، می توان اینگونه برداشت کرد که HTC برای مراسم خود برنامه ها دارد.


رسانه های تایوانی گمانه زنی هایی دارند، مانند این موضوع که قرار است تا Butterfly 3 هم زمان با محصول همیشه گریزان این شرکت یعنی A9 Aero رونمایی شود، همچنین پیش بینی می شود که به جای Butterfly 3 از M9+ پرده برداری شود، البته هنوز هیچ اطلاعی از این دستگاه وجود ندارد، البته هر چیزی در از HTC بر می آید.

انتظار می رود Butterfly 3 در ماه اکتبر و با قیمت ۲۰۹۰۰ TWD معادل ۶۳۷ دلار آمریکا و ۵۷۰ یورو (با نرخ فعلی پول تایوان) عرضه گردد، این قیمت با گذشتان سری Butterfly تغییر چندانی ندارد، البته قیمت این دستگاه بیشتر به Butterfly 2 نزدیک است.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.