رسمی: وضوح صفحه نمایش OPPO R7 Lite مشخص شد - تکفارس 
رسمی: وضوح صفحه نمایش OPPO R7 Lite مشخص شد - تکفارس 

رسمی: وضوح صفحه نمایش OPPO R7 Lite مشخص شد

امیرحسین
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 14:40
رسمی: وضوح صفحه نمایش OPPO R7 Lite مشخص شد - تکفارس 

شرکت Oppo بی سر و صدا جزئیات اسمارت فون جدید سری R7 را مشخص کرد، این دستگاه که Oppo R7 Lite نام دارد، باعث تنزل برند این شرکت چینی می شود، همچنین این سخت افزار ضعیف قیمت این گجت را کاهش خواهد داد.

رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه ۱۲۸۰ × ۷۲۰ می باشد، این در حالی است که خود R7 معمولی با رزولوشن Full HD عرضه می گردد، با این حساب تراکم پیکسل بر اینچ Oppo R7 Lite عدد ۲۹۴ را نشان خواهد داد، البته ppi این دستگاه چندان بد نیست و همچنین صفحه نمایش این آن AMOLED خواهد بود، رم این دستگاه نیز به ۲ گیگابایت کاهش یافته است.

چیپست Oppo R7 Lite مانند گذشتگان این سری Snapdragon 615 است، حافظه ی داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود، دوربین اصلی اسمارت فون نام برده ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی می باشد، باتری این دستگاه ۲۳۲۰ میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت.

Oppo R7 Lite با رابط کاربری Color OS 2.1 مبتنی بر اندروید ۵.۱ عرضه خواهد شد، این در حالی است که R7 معمولی با اندروید کیت کت روانه ی بازار شد و هنوز هم منتظر به روزرسانی اندروید ۵.۱ می باشد.

این دستگاه به وسیله ی فروشگاه رسمی آنلاین شرکت Oppo، یعنی Oppostyle هنوز لیست نشده است، اما یک خرده فروشی اندونزیایی این کار را انجام داده است، این عرضه کننده ی گمنام Oppo R7 Lite را با ۴۹۹۹۰۰۰ IDR (واحد پول اندونزی) معادل ۲۸۰ دلار عرضه خواهد کرد، در حالی که Oppo R7 با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.

با این حال شرکت Oppo، مدل R7 را در اروپا با قیمت ۳۵۰ یورو و در ایالات متحده و سایر نقاط جهان با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد کرد، همچنین احتمال دارد Oppo R7 Lite با قیمت ۲۸۰ یورو در اروپا و ۳۲۰ دلار در سایر مناطق کره ی زمین عرضه خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید