آموزش مشاهده زنده کنفرانس خبری اپل بر روی پلتفرم های مختلف - تکفارس 
آموزش مشاهده زنده کنفرانس خبری اپل بر روی پلتفرم های مختلف - تکفارس 

آموزش مشاهده زنده کنفرانس خبری اپل بر روی پلتفرم های مختلف

یاشار فتحعلی زاده
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - 19:50
آموزش مشاهده زنده کنفرانس خبری اپل بر روی پلتفرم های مختلف - تکفارس 

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید، می دانید که قرار است در ۹ سپتامبر یعنی چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، اپل در شهر سانفرانسیسکو یک کنفرانس خبری داشته باشد. در این کنفرانس خبری قرار است که جدید ترین محصولات کمپانی محبوب اپل، یعنی گوشی های جدید  Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus معرفی شوند. در کنار آن ها گویا قرار است مدل جدید Apple iPad Pro و Apple iPad mini 4 نیز معرفی شود. البته شایعات زیادی نیز وجود دارند که گویا قرار است در کنار این محصولات، یک ساعت اپل طلایی رنگ و ارزان قیمت معرفی شود. برای مطالعه این که در این کنفرانس انتظار می رود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، می توانید این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور از طریق پلتفورم های مختلف، این کنفرانس خبری را به صورت زنده مشاهده کنید. البته کنفرانس خبری اپل به همراه تمام حواشی و اخبار آن، توسط ما در تکفارس پوشش داده خواهد شد، اما اگر علاقه دارید خودتان این کنفرانس خبری را ببینید، می توانید از این مقاله آموزشی استفاده کنید.

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور این کنفرانس خبری را در پلتفورم های مختلف به صورت زنده مشاهده کنید. پلتفورم هایی مثل ویندوز، دستگاه های اپل و دستگاه های آندرویدی.

آموزش مشاهده کنفرانس خبری اپل بر روی دستگاه های اپل

ابتدا به شما آموزش می دهیم که چطور این کنفرانس خبری را بر روی دستگاه های اپل مشاهده کنید. شما می توانید این کنفرانس خبری را بر روی دستگاه های اپل خود مانند iPhone ،iPad و iPod Touch که سیستم عامل iOS ورژن ۷.۰ به بالا دارند مشاهده کنید. اگر هم یک کامپیوتر مکیناش دارید، کافیست که از یک مرورگر Safari ورژن ۶.۰.۵ استفاده کنید. حتی می توانید این کنفرانس را بر روی Apple TV که نرم افزارش ۶.۲ به بالا باشد نیز، مشاهده کنید.

۱. اگر شما یک iPhone ،iPad و یا یک iPod Touch دارید، که سیستم عامل آن iOS ورژن ۷.۰ به بالا می باشد، کافی است که به فروشگاه اپلیکیشن یا App Store رفته و برنامه رسمی WWDC app را دانلود و نصب کنید. این کار باعث می شود که شما به راحتی این کنفرانس خبری را مشاهده کنید.

۲. اگر شما یک مکینتاش یا یک Apple TV دارید، کافی است که با استفاده از مرورگر Safari  خود به این آدرس http://www.apple.com/live رفته و بعد به راحتی این کنفرانس را مشاهده کنید. به همین راحتی!

آموزش مشاهده کنفرانس خبری اپل بر روی ویندوز ۱۰

برای اولین بار، اپل اجازه می دهد که کاربران ویندوز نیز بتوانند از طریق استریم کنفرانس خبری را مشاهده کنند. شما برای مشاهده کنفرانس خبری با استفاده از این روش، نیاز به یک کامپیوتر شخصی که سیستم عامل ویندوز ۱۰ بر روی آن نصب شده باشد و همچنین مرورگر جدید Microsoft Edge  دارید. این کار به خاطر تصمیمی که مایکروسافت گرفت تا مرورگر Microsoft Edge  بتواند تکنولوژی استریم HTTP به صورت زنده یا (HLS) را ساپورت کند، امکان پذیر شد.
۱. مرورگر Microsoft Edge را باز کنید.
۲ به آدرس http://www.apple.com/live بروید.
۳. از مشاهده کنفرانس خبری لذت ببرید.

آموزش مشاهده کنفرانس خبری اپل بر روی ویندوز های دیگر

اگر هنوز از ویندوز های دیگر مانند ویندوز ۸، ۷، ویستا و حتی ویندوز XP استفاده می کنید، ناراحت نباشید. شما باز هم می توانید با استفاده از آموزشی که برای شما قرار داده ایم، این کنفرانس خبری باشکوه را مشاهده کنید. البته کمی کار سخت تر خواهد بود و فقط به چند کلیک و یا نصب یک اپلیکیشن ختم نمی شود.

البته باید گفت این روش قطعی نیست و امکان دارد، اواسط کار شما را اذیت کند. شما نیاز دارید تا از برنامه VLC Media Player استفاده کنید. این برنامه یک قابلیت به نام Network Streaming دارد که به شما امکان مشاهده ویدیو ها به صورت استریم می دهد.

۱. اگر برنامه VLC Media Player را ندارید، ابتدا این برنامه را از طریق این لینک دانلود کنید.
۲. برنامه VLC Media Player را باز کنید.
۳. حال کافی است از کیبورد Ctrl + N را همزمان فشار دهید یا از قسمت رسانه یا Media گزینه Open Network Streaming را بزنید.
vlc-jpg
۴. حال لینک URL که در زیر قرار دارد را کپی کرده و در قسمتی که در عکس مشخص شده قرار دهید.
۵. در آخر تایید کنید.
البته باید بگویم که هنوز استریم فعال نشده و اگر در حال حاضر تست کنید، با خطا رو به رو خواهید شد. باید صبر کنید تا استریم فعال شود.

آموزش مشاهده کنفرانس خبری اپل از طریق دستگاه های اندرویدی

شما می توانید از دو روش برای مشاهده کنفرانس خبری در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.
روش اول استفاده از برنامه VLC app می باشد که قابلیت استریم نیز دارد و با استفاده از لینک URL که در بالا قرار داده ایم، می توانید این کنفرانس را مشاهده کنید.
روش دوم هم استفاده از Ustream app می باشد. البته برای این کار نیاز است که کسی این کنفرانس را استریم کرده باشد و شما اجازه دسترسی داشته باشید.
vlc
امیدوارم که این مقاله آموزشی برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید