شایعه: آیا Nokia C5 نام اسمارت فون اندرویدی نوکیا خواهد بود؟ + تصویر - تکفارس 
شایعه: آیا Nokia C5 نام اسمارت فون اندرویدی نوکیا خواهد بود؟ + تصویر - تکفارس 

شایعه: آیا Nokia C5 نام اسمارت فون اندرویدی نوکیا خواهد بود؟ + تصویر

مسعود مقدم
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - 03:43
شایعه: آیا Nokia C5 نام اسمارت فون اندرویدی نوکیا خواهد بود؟ + تصویر - تکفارس 

مدتی می شود که اعلام شده است نوکیا قصد دارد دوباره به صنعت ساخت اسمارت فون ها در سال ۲۰۱۶ بازگردد. این در حالیست که در حال حاضر شرکت مایکروسافت وظیفه ی ساخت و توسعه ی ویندوز فون های لومیا را بر عهده دارد. البته این ها در حد یک شایعه نیستند و رئیس این کمپانی نیز اعلام داشته است که ما باید شاهد رونمایی از گوشی جدید آن ها در سال ۲۰۱۶ باشیم.

تصاویری که امروز منتشر شده اند، به گوشی Nokia C1 نسبت داده شده اند اما هیچ منعبی این تصویر را به صورت رسمی تایید نکرده است و همه آن را به عنوان یک شایعه می دانند.

gsmarena_002 (25)

 

این تصاویر در Weibo انتشار یافته اند و همانطور که گفتیم هیچ منعبی آن را به صورت رسمی تایید نکرده است. هم چنین تصاویری نیز در رابطه با این گوشی در ماه های گذشته منتشر شده بود که شباهت زیادی به تصویر بالا نداشت.

همانطور که به خاطر دارید قبل از اینکه شرکت نوکیا فعالیت خود را قطع کند تبلت N1 را ساخت که توسط شرکت دیگری به توضیع رسید و همانطور که می بینید نام این تبلت با نام منتسب به تصویر بالا همخوانی دارد پس می توان اطمینان حاصل کرد که نام این گوشی همان C1 خواهد بود.

اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست اما اطلاعات قبلی خبر از یک اسمارت فون با صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰P HD، دوربین های ۸ و ۵ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگابایتی می دادند که ذهنیت ما را به عنوان یک گوشی میان رده در رابطه با C1 شکل می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.