iPhone 6S باریکترین آیفون نخواهد بود - تکفارس 
iPhone 6S باریکترین آیفون نخواهد بود - تکفارس 

iPhone 6S باریکترین آیفون نخواهد بود

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 10:31
iPhone 6S باریکترین آیفون نخواهد بود - تکفارس 

۹ سپتامبر، در میعادگاه کمپانی اپل قرار است یک آیفون سری اس خارق العاده معرفی شود. این آیفون طبق شایعات قبلی و اطلاعاتی که از تکنولوژی System In Pack منتشر شده بود، انتظار می‌رفت که باریکترین آیفون تاریخ باشد اما حالا که مونتاژ این آیفون به پایان رسیده است، نشان می‌‍دهد که این آیفون باریکترین نیست و همان اندازه ی آیفون ۶ و حتی بزرگتر را دارد. اما کار اپل تحسین برانگیز است که توانسته است این حجم از سخت افزار ( دوربین ۱۲ مگاپیکسل با کیفیت ۴K در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو) را در بلوک نازکی از آلمینیوم قرار دهد. طبق گزارشات این گوشی میتواند نسخه ی بهبود یافته ای از آیفون ۶ باشد.

پایگاه خبری MacRoumors اذعان دارد که حجم این آیفون جدید ۱۳۸.۱۹ * ۶۷.۶۸ * ۷.۰۸ mm بوده و بزرگتر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد، اما جای امیدواری است که این آیفون ۰.۲ میلی متر باریک تر از برادر بزرگ تر خود یعنی iPhone 6 است ولی این تفاوات اندازه اصلا با چشم قابل تشخیص نخواهد بود. این در حالی است که نسخه ی قبلی این آیفون حجمی معادل ۱۳۸.۱ * ۶۷.۰ * ۶.۹ mm داشت و کمی بزرگتر از iPhone 6s به شمار می‌رود.

همچنین در اندازه گیری ها ثبت شده است که iPhone 6S Plus به اندازه ی ۰.۲ میلی متر از برادر بزرگترش، iPhone 6Plus، لاغر تر خواهد بود. به هر حال قرار است به لطف تکنولوژی Force Touch اپل، این آیفون کمی لاغر تر از گذشته ظاهر شود.

The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6 (1)

The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید