تماشاخانه: ساعت اپل در برابر کالیبر ۵۰ | نگاهی بر سه ساعت هوشمند جدید - تکفارس 
تماشاخانه: ساعت اپل در برابر کالیبر ۵۰ | نگاهی بر سه ساعت هوشمند جدید - تکفارس 

تماشاخانه: ساعت اپل در برابر کالیبر ۵۰ | نگاهی بر سه ساعت هوشمند جدید

یاشار فتحعلی زاده
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 10:00
تماشاخانه: ساعت اپل در برابر کالیبر ۵۰ | نگاهی بر سه ساعت هوشمند جدید - تکفارس 

درود بر شما. همانطور که می دانید، این روز ها اینترنت پر شده از اخبار نمایشگاه IFA 2015. در این نمایشگاه کمپانی های مطرح دنیا محصولات جدید خود را معرفی و در اختیار عموم قرار می دهند. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد های هر سال می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بخش تماشاخانه هم، ما می خواهیم سه ویدیو از ساعت های هوشمند که به تازگی در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شده اند، برای مشاهده شما قرار دهیم. در آخر یک ویدیو جذاب و دیدنی تکنولوژی در برابر گلوله داریم، که یک ساعت اپل را در برابر اسلحه کالیبر ۵۰ قرار می دهیم، تا به وسیله دوربین های صحنه آهسته لحظات جذابی ثبت شود. پس با ما همراه باشید و از دیدن ویدیو ها لذت ببرید.

ویدیو اول در رابطه با ساعت هوشمند Galaxy Gear S2 می باشد. این ساعت هوشمند بر پایه ی سیستم عامل تایزن ساخته شده است. سامسونگ اعلام کرده است که سیستم عامل تایزن به صورت جدی در حال توسعه بوده و شما می توانید تا آخر امسال با این ساعت هوشمند بیش از ۱۰۰۰ برنامه و اپلیکیشن را در قاب دَوار این ساعت فلزی زیبا، مشاهده کنید. کار کردن با این ساعت هوشمند نیز بسیار لذت بخش است. یک چرخاننده در کنار نمایشگر ۱٫۲ اینچی این ساعت وجود دارد، که برنامه های آن را برای شما تشریح کرده و شما میتوانید با یک لمس ساده، آن ها را باز کنید و از برنامه ها استفاده لازم را ببرید.


دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا


ویدیوی بعدی در مورد ساعت هوشمند Moto 360 2 می باشد. پس از اخبار و شایعات فراوان در مورد این ساعت و همچنین انتشار عکس های بی شماری که کارمندان و مدیران موتورولا، ساعت Moto 360 2 را در دست داشتند، بالاخره این ساعت رونمایی شد. در ادامه می توانید ویدیویی از این ساعت زیبا مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا


سومین ویدیو در رابطه با ساعت Asus ZenWatch 2 می باشد. این ساعت هوشمند که قرار است در مهر ماه عرضه شود، دارای برچسب قیمت ۱۴۹ یورویی و ۱۶۹ یورویی خواهد بود. این تفاوت در قیمت، بستگی به مدلی دارد که شما هنگام خرید انتخاب می کنید. این ساعت در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد. یک مدل ۴۹٫۶ میلی متر در ۴۰٫۷ میلی متر خواهد بود و مدل دیگر ۴۵٫۲ میلی متر در ۳۷٫۲ میلی متر. همچنین گفته شده که این ساعت در دو رنگ پایه و ۱۸ بند مختلف عرضه خواهد شد. Zenwatch 2 از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد، البته یکی از معدود ساعت های هوشمند اندرویدی است که با IOS نیز همخوانی دارد. این ساعت یک قابلیت اختصاصی خواهد داشت، که در هنگام ایجاد ارتباط با ساعت های هم مدل دیگر ، می توانید از شکلک ها استفاده کنید، قابلیتی که از ساعت اپل کپی شده است. هر دو مدل ساعت دارای قابلیت ضد آب IP67 می باشند.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا


در آخر یک ویدیو قرار داده ایم، تا با یک اسلحه کالیبر ۵۰، تیر خلاصی را به ساعت اپل بزنیم. از دیدن این ویدیو لذت ببرید.

دانلود ویدیو با کیفیت پایین | کیفیت بالا

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.