IFA 2015: فروش Samsung Galaxy Gear S2 برای ماه آینده برنامه ریزی شد - تکفارس 
IFA 2015: فروش Samsung Galaxy Gear S2 برای ماه آینده برنامه ریزی شد - تکفارس 

IFA 2015: فروش Samsung Galaxy Gear S2 برای ماه آینده برنامه ریزی شد

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - 00:35
IFA 2015: فروش Samsung Galaxy Gear S2 برای ماه آینده برنامه ریزی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام گلگسی گیر اس ۲ چندی پیش توسط این شرکت کره ای نامدار معرفی شد. این ساعت کوچک در نسخه ی ۳G خود درگاه سیم کارت دارد و با این قابلیت برای برقراری ارتباط به وسیله ی مکالمه ی تلفنی دیگر نیازی به یک زوج گوشی نخواهید داشت و میتوانید با همان سیم کارت نیز به وبگردی خود بپردازید. صفحه نمایش ۱.۲ اینچی SuperAmoled با وضوح ۳۰۲ پیکسل بر اینچ به همراه ۵۱۲مگابایت رم و در کنار آن یک پردازنده ۱ گیگاهرتزی با یک حافظه ی داخلی ۴گیگابایتی، خودنمایی می‌کند.

این ساعت هوشمند زیبا برای ماه آینده برنامه ریزی فروش شده است. دو مدل ساده و کلاسیک برای آن در نظر گرفته شده است که قاعدتا مدل کلاسیک آن کمی گران تر از نسخه ی ساده آن خواهد بود. از دیگر ویژگی های این ساعت میتوان به شبکه اتصالات Wi-Fi و بلوتوث به همراه استاندارد IP68 در کنار سیستم عامل اختصاصی TizenT، اشاره نمود.

همچنین اعلام شده است که این ساعت هوشمند با تمامی دستگاه های آندرویدی که بالای ۱.۵ گیگابایت رم داشته و آندروید ۴.۴.۴ به بالا هستند، سازگار بوده و بدون نقص کار خواهد کرد. همچنین به صورت رسمی تایید شد که سامسونگ برنامه ای دارد تا با همکاری اپل خط تولیدی برای این ساعت مختص به iOS راه اندازی کند تا کاربران آیفون نیز از ان بی بهره نمانند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت و کشور های میزبان این ساعت هوشمند منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.