HUAWEI G8 :IFA 2015 معرفی شد | وجود حسگر اثر انگشت تایید شد - تکفارس 
HUAWEI G8 :IFA 2015 معرفی شد | وجود حسگر اثر انگشت تایید شد - تکفارس 

HUAWEI G8 :IFA 2015 معرفی شد | وجود حسگر اثر انگشت تایید شد

محمدرضا قدمگاهی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - 17:42
HUAWEI G8 :IFA 2015 معرفی شد | وجود حسگر اثر انگشت تایید شد - تکفارس 

هوآوی در IFA 2015، پیروز بیرون آمد و توانست با نوآوری ساعت هوشمند خود همگان را در فکر فرو برد. حال این شرکت پرآوازه ی چینی تبار، گوشی جدید خود را با نام Huawei G8 معرفی کرد که به نوعی مدل ارزان قیمت P8 به شمار میرود. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت بوده و از تمامی ویژگی های این سنسور بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند چینی، تماما از فلز آلمینیوم ساخته شده و دارای استحکامی قابل اطمینان می‌باشد. این گوشی هوشمند تا ماه دیگر در بازار اروپا با قیمت ۴۷۷ دلار در کشور هایی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه یافت خواهد شد.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش با کیفیت فول – اچ دی بوده و از ۳گیگابایت رم بهره می‌برد و قلب تپنده ی آن Snapdragon 615 است. همچنین ناگفته نماند که این مشخصات سخت افزاری برای یک گوشی میان رده عالی به نظر می‌رسد ولی باز باید ببینیم که آندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی اموشن ۳.۱ با این سخت افزار چگونه match خواهد شد.

یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز این گوشی را به سر حد تکامل خواهد رساند. شایان ذکر است که سه رنگ سفید، طوسی و طلایی مات برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.