نکسوس های جدید در راه هستند | رونمایی روز ۲۹ سپتامبر - تکفارس 
نکسوس های جدید در راه هستند | رونمایی روز ۲۹ سپتامبر - تکفارس 

نکسوس های جدید در راه هستند | رونمایی روز ۲۹ سپتامبر

وحید درگایی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 23:51
نکسوس های جدید در راه هستند | رونمایی روز ۲۹ سپتامبر - تکفارس 

به نقل از Cnet.com گوگل در حال آماده سازی دو نکسوس است:  یکی با سایز معمولی که قرار است توسط LG ساخته شود و دیگری فبلت نکسوس که در دست هوآوی است و قرار است هر دوی آن ها روز ۲۹ سپتامبر در سانفرانسیسکو معرفی شوند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید با توجه به این نکته که خود گوگل چنین موضوعی را تایید کرده ولی ما هنوز دعوت نامه ای برای این کنفرانس دریافت نکرده ایم.

طبق سنت ها، گوگل همیشه هر سال یک نکسوس را به بازار معرفی کرده تا بتواند به وسیله آن طعم خوشمزه اندروید خام را به دوستدارانش بچشاند. ولی ظاهرا که امسال نه یکی، بلکه قرار است ۲ گوشی نکسوس را معرفی سازد که از فاکتور های متفاوتی در ساخت بهره می گیرند ولی قرار است هر دو با اندروید ۶ یا مارشمالو راهی بازار شوند.

ما تا همین حالا یک دسته از اخبار و تصاویر لیک شده ازین دو گوشی دریافت کرده ایم ، پس می توان گفت که این دو گوشی به خوبی نتوانسته اند خودشان را از دید خبرگذاری ها مخفی نگه دارند. این اطلاعاتی است که تا کنون از این دو گوشی دریافت کرده ایم.

یک، هر دو قرار است با اسپیکر های دو گانه و در جلوی گوشی معرفی شوند،هردو قرار است میزبان حسگر اثر انگشت در پشت گوشی شان باشند(حسگر اثر انگشتی که با اندروید ۶ به خوبی ادغام شده). همینطور قرار است هردو از مدل Connector C به جای USB بهره ببرند.

LG NEXUS

مدل LG سری نکسوس قرار است با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی راهی بازار شود. این دستگاه گفته می شود از اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگ رم استفاده کند، همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی قرار داده شده است.

Huawei Nexus

بعد از نکسوس LG ،نوبت به نکسوس هوآوی میرسد که قرار است از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره ببرد که در کنار آن نیز ۳ گیگ رم قرار داده شده است و این مشخصات نیز قرار است پذیرای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید