IFA 2015: هوآوی با گذاشتن یک پرتغال روی Mate S برای نشان دادن Force Touch اپل را به تمسخر گرفت - تکفارس 
IFA 2015: هوآوی با گذاشتن یک پرتغال روی Mate S برای نشان دادن Force Touch اپل را به تمسخر گرفت - تکفارس 

IFA 2015: هوآوی با گذاشتن یک پرتغال روی Mate S برای نشان دادن Force Touch اپل را به تمسخر گرفت

وحید درگایی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 23:26
IFA 2015: هوآوی با گذاشتن یک پرتغال روی Mate S برای نشان دادن Force Touch اپل را به تمسخر گرفت - تکفارس 

وقتی این قابلیت برای اولین بار در بهار گذشته معرفی شد، ساعت اپل اولین دستگاهی بود که آن را بر روی خود قرار داد و توانست اولین دستگاهی باشد که توانایی تشخیص فشار های متفاوت بر روی صفحه ها را داشته باشد. با توجه به این قضیه، هوآوی توانست به سرعت از بقیه شرکت ها پیشی گرفته و توانست اولین اسمارتفونی را که ازین قابلیت بهره می برد را معرفی کند.

همین چند ساعت پیش بود که هوآوی رسما دستگاه هوآوی میت اس را در مراسم IFA 2015 که در برلین برگزار میشد معرفی کرد که می توان آن را اولین گوشی ای که از قابلیت فورس تاچ بهره می برد نامید. با این کار هوآوی توانست اولین ضربه کاری را به اپل وارد کند. مرکز ساخت اپل در کوپرتینو انتظار دارد که iPhone 6s در ۹ سپتامبر معرفی شود و می گوید تکنولوژی اضافه شده به این گوشی Force Touch اپل است.

با توجه به این موضوع که استفاده از تکنولوژی فورس تاچ در گوشی دیگری بجز آیفون سریعا ذهن ما را به سمت مقایسه با اپل می برد، حالا هوآوی یک قدم دیگر برداشته و کمی اپل را مسخره کرده است. این شرکت چینی، برای این که نشان بدهد که چطور صفحه نمایش Mate S می تواند فشار های متفاوت را حس کند، یک پرتغال را در تصویری که روی صحنه نشان داد بر روی Mate S قرار داد. حضار به سرعت توانستند به نکته مخفی داستان پی ببرند زیرا که این جوک نمی توانست ازین واضح تر برای آن ها ادا شود و آن ها را به پوزخند زدن وا دارد.

حالا اگر به مسئله پرتغال توجه کنیم، می توان گفت  شک هایی درباره اینکه توانایی فورس تاچ Mate S چقدر دقیق است وجود دارد. این سیستم گفت که پرتغال در حدود ۲۸۰ گرم وزن دارد که ظاهرا وزنش برای پرتغالی به این سایز کمی بیشتر از حد معمول زیاد است. بسیار جالب است که ببینیم هوآوی میت اس در روزهای آینده تست های بیشتری را پشت سر بگذارد و مشخص شود که چقدر این تکنولوژی دقیق است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.