IFA 2015: ساعت هوشمند Huawei Watch رونمایی شد - تکفارس 
IFA 2015: ساعت هوشمند Huawei Watch رونمایی شد - تکفارس 

IFA 2015: ساعت هوشمند Huawei Watch رونمایی شد

محمدرضا قدمگاهی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 18:40
IFA 2015: ساعت هوشمند Huawei Watch رونمایی شد - تکفارس 

هوآوی امروز در کنفرانس رسمی خود در شهر برلین در کنار Huawei Mate S، ساعت هوشمند جدیدی بر پایه آندروید را معرفی نمود و اعلام کرد که عرضه ی رسمی این گوشی در ایالات متحده شروع خواهد شد. این گجت پوشیدنی دارای ۴۲mm قطر نمایشگر بوده و ۳۱۶L نیز مساجت فلزی بند آن خواهد بود. از همه مهم تر این ساعت دارای بند ضد خارش دست بوده و شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین یک نمایشگر ۱.۴ اینچی از نوع Super-Amoled برای آن تعبیه شده است. شما میتوانید تصویر را با وضوح ۴۰۰ در ۴۰۰ را با تراکم پیکسلی ۲۸۶ppi در این ساعت هوشمند مشاهده کنید. بند زنانه این ساعت نیز دارای ۱۸mm عرض خواهد بود.

از همه مهم تر این ساعت هوشمند جدید قابلیت تطبیق با تمامی موبایل های iOS و Android را دارا بوده و از آخرین نسخه ی بلوتوث یعنی ۴.۱ بهره میبرد. همچنین قابلیت اتصال به Wi-Fi را داشته و دارای یک باتری ۳۰۰mAh است. قلب تپنده ی آن یک SnapDragon SoC 400S است که تا ۱.۲ گیگاهرتز اورکلاک شده است.

اگر میخواهید این ساعت چینی را خریداری کنید باید بابت بند چرمی آن ۳۴۹ دلار پرداخت کنید و اگر نسخه ی بند استیل آن را خواستار بودید باید ۵۰ دلار نیز اضافه پرداخت کنید تا آن را از آن خود کنید. همچنین اعلام شده است که نسخه ی سیاه چرمی آن نیز ۴۴۹ دلار بوده و جنس آن مرغوب تر خواهد بود. در بین این همه مدل، یک مدل رز طلایی نیز وجود خواهد داشت که ۷۹۹دلار برچسب خورده است؛ شایان ذکر است که در ساخت این مدل فلز طلا نیز به کار رفته است. هم اکنون میتوانید پیش خرید کنید و در تاریخ ۱۷ سپتامبر آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.