تصاویر بیشتری از Huawei Mate S لیک شد - تکفارس 
تصاویر بیشتری از Huawei Mate S لیک شد - تکفارس 

تصاویر بیشتری از Huawei Mate S لیک شد

محمدرضا قدمگاهی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 11:43
تصاویر بیشتری از Huawei Mate S لیک شد - تکفارس 

Huawei Mate S گوشی هوشمند جدید کمپانی بزرگ چینی است که این روز ها در جامعه های مجازی غوغا به پا کرده است. شاید اگر تا دو هفته ی پیش از کاربران و علاقه مندان چیزی درباره این گوشی هوشمند پرسیده می‌شد، نمیتوانستند جواب بدهند، اما با انتشار تصاویر، اطلاعات سخت افزاری و… همه انگشت به دهان ماندند. اگرچه هوآوی اعلام کرده است که برنامه ای برای NEXUS گوگل نیز دارد ولی آن به این معنی نیست که بر روی گوشی جدید پرچمدار خود کمکاری نشان دهد.
طبق اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند جدید به بیرون درز کرده است، این گجت هوشمند دارای یک صفحه نمایش Full-HD با اندازه ۵.۷ اینچ و وضوح تصویر ۳۶۶ppi بوده و یک پردازنده ۲.۱GHz نیز به عنوان قلب تپنده ی این گوشی هوشمند انتخاب شده است. دوربین ۲۰مگاپیکسل در پشت گوشی و یک لنز ۸مگاپیکسلی نیز در جلو برای سلفی گیران تعبیه شده است. حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و یک باتری ۴۱۰۰mAh به علاوه Emotion 3.1 که بر روی آندروید ۵.۱.۱ است، همه و همه به همراه یک پردازنده اختصاصی Mali-T628، تشکیل دهنده ی پرچمدار جدید هوآوی می‌باشد. شایان ذکر است که رم این گوشی ۳GB خواهد بود.

تکنولوژی جدید بکار رفته در این تلفن هوشمند جدید به گونه ای است که اگر شما روی صفحه کلمه ی C را بکشید، برای شما دوربین باز می‌شود. این تکنولوژی بسیار زیاد به ما کمک میکند تا کار ها را سریعتر انجام دهیم.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.