تصویری از A9 منتشر شد | مبارز متعصب - تکفارس 
تصویری از A9 منتشر شد | مبارز متعصب - تکفارس 

تصویری از A9 منتشر شد | مبارز متعصب

امیرحسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 21:14
تصویری از A9 منتشر شد | مبارز متعصب - تکفارس 

اولین کسی که از HTC A9 Aero صحبت به میان آورد، مدیر عامل شرکت HTC بود، آقای Cher Wang در ماه ژوئن قول عرضه ی HTC A9 Aero را در اکتبر ۲۰۱۵ داد، وانگ وعده داد که با عرضه ی پرچم دار جدید این شرکت، تمام نگرانی ها به پایان خواهند رسید.

تا به امروز اطلاعات بسیاری از HTC A9 Aero به منتشر شده بود اما هیچ کدام به اندازه ی تصویری که امروز در حساب رسمی شرکت HTC در شبکه ی اجتماعی Weibo منتشر شد، سر و صدا به پا نکرد، در این تصویر تاریخ ششم سپتامبر مورد هدف قرار داده شده است، از آنجایی که کسی این تصویر به زبان انگلیسی ترجمه نکرده است، مجبور به ترجمه ی ماشینی آن شدیم و نتیجه ی حاصل به “پرچم دار خوش تیپ” بود.

 

در این تصویر جملات دیگری هم آمده است، در خط اول آن ما جمله ی “مبارزه ی متعصبانه” را می بینیم، در ادامه ی این جمله به رنگ یک دست این اسمارت فون اشاره دارد.
HTC A9 Aero را می توانیم ناجی HTC نام گذاری کنیم، این گجت اندرویدی دارای صفحه نمایش QHD از جنس Gorilla Glass خواهد بود، شایعات از چیپ ست Media Tek Helio X20 به عنوان تراشه ی HTC A9 Aero نام برده اند، اما مهم ترین خبر در رابطه با پرچم دار جدید HTC پردازنده ی ۱۰ هسته ای آن است، همچنین HTC A9 Aero دارای پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 MP4 خواهد بود.

 

متاسفانه نمی شود HTC A9 Aero را مبارزی متعصب دانست، زیرا این اسمارت فون از نظر ظاهری بسیار به iPhone 6 Plus شبیه است، قطعا نمی توان این را نوعی مبارزه ی متعصبانه دانست.

به هر حال باید به ناجی HTC یعنی A9 Aero قدری فرصت داد تا خود را نشان دهد، بدون شک نتیجه ی تلاش HTC هر چه باشد، این شرکت چیزی را از دست نداده است، همه چیز ششم سپتامبر و در IFA 2015 مشخص خواهد شد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.