تاریخ عرضه ی Moto 360 توسط لنوو مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه ی Moto 360 توسط لنوو مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه ی Moto 360 توسط لنوو مشخص شد

امیرحسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 20:38
تاریخ عرضه ی Moto 360 توسط لنوو مشخص شد - تکفارس 

چند روز گذشته، اخبار بسیار زیادی از Moto 360 2 منتشر شد و اما شرکت لنوو به صورت رسمی زمان عرضه ی Moto 360 2 را اعلام کرد، شرکت لنوو با انتشار تصویر سمت چپ در حساب رسمی خود در Weibo، زمان عرضه ی Moto 360 2 را هشتم سپتامبر اعلام کرد.

در این تصویر به صورت غیر مستقیم به دکمه ی بالای ساعت ۲ اشاره دارد، هر چند این ویژگی را پیش از این نیز دیده بودیم، همچنین پیش بینی می شود که در آب بودن این اسمارت واچ اتفاقی نبوده است و شاید لنوو هنوز تمامی سوپرایز هایش را رو نکرده است و برگ برنده ی خود یعنی ضد آب بودن آن را در آستین دارد، البته اینها هنوز در حد یک احتمال است.

بر اساس آخرین خبری که از Moto 360 2 منتشر شده بود، Moto 360 2 در دو مدل معمولی و مدل اسپورت ساخته خواهد شد، مدل معمولی ۴۶.۵ میلی متری خواهد بود و مدل اسپورت قدری کوچک تر خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که مدل ۴۶.۵ میلی متری Moto 360 2 با قیمت ۴۶۰ دلار آمریکا، معادل ۴۰۰ پوند عرضه خواهد شد، این در حالی است که مدل کوچک تر با قیمت ۳۵۰ دلار آمریکا، معادل ۳۰۵ پوند ارزش گذاری خواهد شد، قرار است تا Moto 360 2 در تاریخ هشتم سپتامبر و در کشور سوئد معرفی شود.

 

این به مسئله به ما، می فهماند که قرار نیست Moto 360 2 در جمع ساعت های هوشمند بیشماری قرار گیرد که در مراسم IFA 2015 معرفی خواهند شد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.