تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ و شرکت های مخابراتی - تکفارس 
تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ و شرکت های مخابراتی - تکفارس 

تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ و شرکت های مخابراتی

سعید فضل اله زاده
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 19:52
تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ و شرکت های مخابراتی - تکفارس 

طبق گزارشی که در رسانه های کره ای منتشر شده است، سامسونگ همایشی با حضور سه شرکت مخابراتی بزرگ این کشور در خصوص ارائه ی تبلت ۱۸.۴ اینچی برگزار کرده است. این گزارش نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد این تبلت بزرگ سایز را در سه ماهه ی آخر سال جاری میلادی روانه ی بازار کند. با ما همراه باشید.

شرکت سامسونگ اخیرا با سه شرکت بزرگ مخابراتی کره ی جنوبی، SK تلکام، KT و LG U پلاس ملاقات هایی داشته است تا با آن ها در خصوص نحوه ی توزیع این تبلت ۱۸.۴ اینچی و دیگر اطلاعات آن مشورت کند. هم چنین این گزارش نشان می دهد تبلت مذکور در سه ماهه ی آخر سال جاری میلادی روانه ی بازار ها خواهد شد و به نظر می رسد هدف اصلی آن، استفاده در مراکز آموزشی و استفاده ی تجاری، مانند تماشای فیلم در چنین تبلتی با این اندازه باشد.

در این میان اپل نیز قصد تولید آیپد جدید ۱۲.۹ اینچی و توزیع آن در نیمه ی دوم سال جاری میلادی را دارد، هرچند که از این سال تنها سه ماه باقی مانده است. بنابراین بار دیگر کاربران شاهد رقابت و احتمالا اتهام کپی برداری شرکت های اپل و سامسونگ نسبت به یکدیگر هستند که در حال برنامه ریزی دقیق برای نحوه ی تولید و توزیع اینگونه تبلت هایی در چنین اندازه هایی هستند.

اگر از این تبلت اطلاعات کافی ندارید، شایعات اخیر برخی از مشخصات آن ها را برای ما مشخص کرده اند. مشخصاتی از جمله صفحه نمایش لمسی ال سی دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه ی اگزینوس ۷۵۸۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که نویدبخش یک تبلت میان رده است. هم چنین براساس همین شایعه ی پیشین، گفته شده است علاوه بر استفاده از اندروید لالی پاپ ۵.۱، از باتری به بزرگی ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده خواهد شد که نیاز ما را به خوبی تامین خواهد کرد.

با این حساب، شرکت های دیگر جهان که در تبلت سازی دستی بر آتش دارند نیز به فکر تولید اینگونه تبلت ها افتاده اند تا در این بازار از رقبای اصلی و سرشناس خود عقب نمانند. هرچند تولید نسخه های با سیم کارت این گونه تبلت ها مضحک به نظر می رسد، اما تجربه ی عدم پشتیبانی نوت ۵ از کارت حافظه و نبود نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی در سامسونگ نشان داده است هیچ چیزی از این شرکت دور از انتظار نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.