احتمالا Moto 360 جدید یک نسخه ی اسپورت نیز خواهد داشت - تکفارس 
احتمالا Moto 360 جدید یک نسخه ی اسپورت نیز خواهد داشت - تکفارس 

احتمالا Moto 360 جدید یک نسخه ی اسپورت نیز خواهد داشت

مسعود مقدم
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 01:25
احتمالا Moto 360 جدید یک نسخه ی اسپورت نیز خواهد داشت - تکفارس 

Motorola Moto 360 2 در روز های گذشته برای دفعات متوالی توسط منابع مورد تایید قرار گرفت اما حالا تصویری منتشر شده است که نشان می دهد این ساعت یک نسخه ی ورزشی نیز خواهد داشت که برای افرادی که ساعت های زیادی از روز را صرف ورزش کردن می کنند، خواهد داشت.

همانطور که می بینید ساعت های زیر شکل و شمایل اسپورت نیز دارند و احتمال می رود که در آن ها از تکنولوژی ضد آب نیز بهره گیری شده باشد. هم چنین این مدل ها نشان می دهند که مواد سازنده ی دو نسخه مشابه یکدیگر خواهند بود و تنها طراحی ظاهری و رنگ آن ها کمی تفاوت دارد. ۹to5google نیز اعتقاد دارد که جنس بند آن ها می تواند از جنس polyurethane باشد. اگر این شایعات و تصویر زیر حقیقت داشته باشد موتورولا یکی از معدود شرکت هایی خواهد بود که ساعت های هوشمند ورزشی و ضد آب را به طراحی و ساخت رسانده است.

moto 360 sport leak-650-80

 

منبعی که تصویر بالا را به اشتراک گذاشته است هم چنین گفته است که این مدل در ماه نوامبر عرضه خواهد شد؛ دقیقا مدتی بعد از اینکه نسخه ی استاندارد آن که در IFA 2015 معرفی خواهد شد، عرضه شده است.

قبل از اینکه ما تصویری از ساعت ورزشی هوشمند موتورولا در اختیار داشته باشیم شایعاتی در رابطه با موتو ۳۶۰ اسپورت نیز شنیده می شد اما حالا که @upleaks این عکس را منتشر نموده است می توان اطمینان بیشتری به آن داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.