تعامل ساعت های هوشمند اندرویدی و آیفون به زودی شکل خواهد گرفت - تکفارس 
تعامل ساعت های هوشمند اندرویدی و آیفون به زودی شکل خواهد گرفت - تکفارس 

تعامل ساعت های هوشمند اندرویدی و آیفون به زودی شکل خواهد گرفت

مسعود مقدم
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 00:17
تعامل ساعت های هوشمند اندرویدی و آیفون به زودی شکل خواهد گرفت - تکفارس 

در روز های گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه به زودی می توان در آیفون نیز از ساعت های هوشمند اندرویدی استفاده کرد به گوش می رسید. گوگل به تازگی اعلام کرده است که این خبر صحت کامل دارد و آن ها در حال کار بر روی برنامه های مربوطه هستند که به زودی انتشار خواهند یافت. ناگفته نماند که این برنامه های بر روی iOS 8.2 و آیفون ۵ به بالا عمل خواهند کرد.

در دست دیگر تنوع بسیار زیادی از ساعت های اندرویدی هوشمند در بازار وجود دارد که به نظر می رسد گوگل برای تک تک آن ها اپلیکیشن جداگانه خواهد ساخت. همانطور که تصویر مربوط به خبر نیز مشاهده می کنید گوگل به عنوان مثال برنامه ی LG Watch Urbane را ساخته است. این شرکت هم چنین وعده داده است که ما به تعداد زیاد ساعت های هوشمند اندرویدی واقف هستیم و برای تمام ساعت های هوشمندی که تا به حال عرضه شده اند، و تعدادی که در آینده منتشر خواهند شد، برنامه ی مخصوص آن ها را خواهیم ساخت.

البته امکاناتی نیز در ساعت های اندرویدی و گوشی های اندرویدی وجود دارند که ممکن است در آیفون از استفاده از آن ها محروم باشیم اما امکانات مهم و کاربردی به صورت کامل قابل بهره برداری خواهند بود.

همانطور که انتظار می رود برخی از برنامه های ساعت های هوشمند با برنامه های مشابه خود در iOS تعامل خواهند داشت و برای مثال اگر شما صاحب یک ساعت اندرویدی سامسونگ هستید، شما می توانید ضربان قلب خود را که از طریق ساعت ثبت شده است در برنامه ی مربوطه در آیفونتان ببینید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.