اطلاعات جدید از LG Nexus 5 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدید از LG Nexus 5 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدید از LG Nexus 5 منتشر شد

مسعود مقدم
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - 00:06
اطلاعات جدید از LG Nexus 5 منتشر شد - تکفارس 

گوگل تا پایان سال جاری از چند اسمارت فون جدید خود رونمایی خواهد کرد که انتظار می رود مهم ترین آن ها قبل از پایان سپتامبر صورت گیرد. همانطور که در روز های گذشته نیز خواندید، هوآوی و ال جی دو شرکتی هستند که امسال دو نکسوس را توسعه خواهند داد.

در حالی که هوآوی در حال حاضر بر روی بخش فروش فبلت های خود تمرکز دارد و هر ماه یک گوشی جدید معرفی می کند، ال جی اکنون کمی کم کار تر است و ظاهرا تنها بر روی LG Nexus 5 و پرچمدار بعدی خود تمرکز دارد.

البته در نظر داشته باشید که نام نکسوس ساخته شده توسط ال جی به صورت نکسوس ۵ نخواهد بود و احتمال دارد که نام های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شود زیرا هم اکنون چیزی به صورت قطعی اعلام نشده است.

مهم ترین سوالی که هم اکنون در رابطه با این نکسوس مطرح است قیمت آن است که بنا به اطلاعاتی که در پایین آن ها را می خوانید، انتظار می رود از نکسوس ساخته شده توسط موتورولا ارزان تر باشد.

گفته می شود که LG Nexus 5 دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰P، دوربین عقب و جلوی ۱۲.۳ و ۵ مگاپیکسلی، پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 808 به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری باشد. هم چنین انتظار می رود که ال جی نکسوس ۵ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی ساخته شود.

در حال حاضر صحبت هایی در رابطه با استفاده از USB Type-C نیز در رابطه با این گوشی مطرح است، هم چنین پردازنده ای که در این مدل استفاده خواهد شد پرچمدار کوآلکام نیست و در هر صورت نمی توان بر روی این نکسوس به عنوان یک ابرقدرت حساب کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید