چیپ ست Xiaomi Mi 4c رونمایی شد | آپدیت شد: زمان عرضه ی آن مشخص گردید - تکفارس 
چیپ ست Xiaomi Mi 4c رونمایی شد | آپدیت شد: زمان عرضه ی آن مشخص گردید - تکفارس 

چیپ ست Xiaomi Mi 4c رونمایی شد | آپدیت شد: زمان عرضه ی آن مشخص گردید

امیرحسین
۹ شهریور ۱۳۹۴ - 20:11
چیپ ست Xiaomi Mi 4c رونمایی شد | آپدیت شد: زمان عرضه ی آن مشخص گردید - تکفارس 

Xiaomi Mi 4c، اسمارت فون جدید شرکت Xiaomi، اسمارت فونی که هفته ی پیش توسط TENAA معرفی شد، بار دیگر اطلاعاتی در قالب یک تصویر از این اسمارت فون منتشر شده است، در این تصویر که پشت جعبه ای Xiaomi Mi 4c را نشان می دهد، تقریبا تمامی اطلاعات این اسمارت فون دیده می شود.

همان گونه که در تصویر بالا می بینید، Xiaomi Mi 4c دارای پردازنده ی Snapdragon 808 SoC خواهد بود، صفحه نمایش آن ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p ذکر شده است، ۲ گیگابایت حافظه ی خواهد داشت و گفته می شود که شیائومی آن را با ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری روانه ی بازار خواهد کرد، هم چنین گفته می شود شیائومی قصد ساخت یک مدل ۳۲ گیگابایتی را هم دارد.

مشخصات هر دو دوربین Xiaomi Mi 4c هم در این تصویر دیده می شود، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود، گفته می شود Xiaomi Mi 4c دارای یک پورت USB-C هم خواهد بود، شیائومی سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی MI UI 7 را برای Xiaomi Mi 4c در نظر گرفته است، قیمت این دستگاه به صورت رسمی اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که این اسمارت فون با قیمت ۱۲۹۹ یوان چین که معادل ۲۰۰ دلار ایالات متحده ی آمریکا می باشد، عرضه گردد.

 

آپدیت: بر اساس گزارشی که دقایقی قبل منتشر شد، شیائومی قصد دارد تا این دستگاه را در تاریخ بیست و چهارم ماه سپتامبر سال جاری به صورت رسمی معرفی کند، همچنین در ادامه این گزارش آمده است که اسمارت فون Xiaomi Mi 4c در تاریخ ۲۴ اکتبر روانه ی بازار ها خواهد شد، اما خبر ناراحت کننده ای که منتشر شد، این بود که شیائومی قصد دارد تا تنها ۱۰۰۰۰۰ دستگاه Xiaomi Mi 4c عرضه کند، شاید در نگاه اول قدری عجیب به نظر برسد اما مسئولان شرکت چینی به این سوال پاسخ داده اند. 

 

دلیل اینکه فقط ۱۰۰۰۰۰ دستگاه از Xiaomi Mi 4c عرضه خواهد این است که این گجت تنها یک اسمارت فون مقطعی می باشد و صرفا برای پر کردن شکاف بین Xiaomi  Mi 4 و Xiaomi  Mi 5 ساخته خواهد شد.

 

مهم ترین دلیل تصمیم عجیب این شرکت نوپا برای عرضه ی محدود یک اسمارت فون این است که قرار نیست Xiaomi  Mi 5 قبل از ماه مارچ میلادی عرضه گردد و این شرکت حاضر نشده است تا ریسک عرضه نکردن اسمارت فون در یک مقطع بلند را بپذیرد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع اول | منبع دوم

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید