تماشاخانه: مقایسه Apple Watch با Moto 360 - تکفارس 
تماشاخانه: مقایسه Apple Watch با Moto 360 - تکفارس 

تماشاخانه: مقایسه Apple Watch با Moto 360

یاشار فتحعلی زاده
۹ شهریور ۱۳۹۴ - 12:03
تماشاخانه: مقایسه Apple Watch با Moto 360 - تکفارس 

در بخش تماشاخانه امروز می خواهیم کمی دو ساعت هوشمند Apple Watch و Moto 360 را با هم مقایسه کنیم. این روز ها ساعت های هوشمند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آمار نشان می دهد، بازار ساعت های هوشمند تبدیل شده به یک بازار سودآور و همین موضوع خیلی از کمپانی ها را به طمع انداخته تا به این بازار وارد شوند. البته ورود اپل به این بازار بی تاثیر نبوده و با عرضه ساعت های هوشمند خودش، به خوبی بازار را رونق داده است. البته هیچ خبری مبنی بر این که چقدر این ساعت ها در ایران محبوب می باشد و آیا این ساعت ها در ایران بازار خوبی دارد یا نه، در اختیار ما نمی باشد. خب با هم به معرفی این دو ساعت هوشمند و بعد مشاهده ویدیو مقایسه آن ها می پردازیم.

Moto 360 دارای یک صفحه ۱.۵۶ اینچی LCD است، که دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۲۹۰ پیکسل می باشد. این ساعت از چیپست TI OMAP 3 استفاده کرده و ۵۱۲ مگا-بایت رم و ۴ گیگا-بایت فضای ذخیره داخلی دارد. باتری این ساعت ۳۲۰mAh می باشد، که گفته شده می توان در حالت شارژ کامل، یک روز کامل از آن استفاده کرد. قابلیت شارژ بی سیم Qi دارد. ۴۶ میلی متر پهنا و ۱۱.۵ میلی متر ضخامت دارد. دارای Bluetooth 4.0 LE بوده و از دوئل-میکروفون استفاده می کند. از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و ۴۹ گرم وزن دارد. می تواند ضربان قلب شما را ثبت کند. در نهایت گفته شده در مدل های مختلف ظاهری عرضه خواهد شد و قیمت این ساعت هوشمند از ۲۵۰ دلار شروع می شود.

در طرف دیگر اپل دارای مدل های مختلف است. از مدل ورزشی که قیمت کمتری دارد، تا مدل گران قیمت ترش، حتی مدلی ساخته که قیمتی بیش ۱۰۰۰۰ دلار دارد. در هر حالت، صفحه این ساعت AMOLED می باشد و در ۲ مدل ۳۸ و ۴۲ میلی متری عرضه می شود. در کمترین حالت، قیمت این ساعت از ۳۴۹ دلار شروع می شود. البته باید حق داد، زیرا از بهترین کیفیت موجود در این ساعت استفاده شده است. این ساعت از ۵۱۲ مگا-بایت رم و ۸ گیگا-بایت فضای داخلی برای ذخیره استفاده می کند. در این ساعت از چیپست Apple S1 استفاده شده است و سیستم عامل آن IOS می باشد. این ساعت از باتری ۲۰۵mAh در مدل ۳۸ میلی متری و از باتری ۲۴۶mAh در مدل ۴۲ میلی متری اش استفاده می کند. این ساعت نیز دارای Bluetooth 4.0  و شارژ بی سیم می باشد.

خب بهتر از است مابقی مشخصات و همچنین مقایسه ای زیبا را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.