ویژه: کاربران ایرانی نیز به زودی از Amazon و eBay خرید خواهند کرد - تکفارس 
ویژه: کاربران ایرانی نیز به زودی از Amazon و eBay خرید خواهند کرد - تکفارس 

ویژه: کاربران ایرانی نیز به زودی از Amazon و eBay خرید خواهند کرد

مسعود مقدم
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 03:39
ویژه: کاربران ایرانی نیز به زودی از Amazon و eBay خرید خواهند کرد - تکفارس 

کاربران ایرانی در دنیای مجازی با محدودیت هایی روبرو هستند. یکی از بزگرترین آن ها، ناتوانی در خرید از فروشگاه های آنلاین بزرگ مانند Amazon، eBay و بقیه ی این فروشگاه ها است. مدیر عامل شرکت پست طی روز گذشته اعلام کرد که آن ها تغییراتی را در دستور کار خود دارند که در متن آن ها همکاری با فروشگاه های آمازون، eBay و علی بابا نیز به چشم می خورد.

به گزارش دنیای اقتصاد، آقای حسین مهری گفته است که این ها بخشی از تغییرات شرکت پست می باشد و گویا برنامه ریزی های دیگری نیز در راه می باشد که هنوز به طور کامل به آن ها پرداخته نشده است.

حسین مهری گفته است:

با وجود فضای مجازی اینترنتی، رسالت شرکت پست دست خوش تغییراتی شده است و وظیفه ی آن ها با سابق تفاوت پیدا کرده است. طی کنفرانس اتحادیه ی جهانی پست در سال ۲۰۱۲، قوانینی به تصویب رسید که تمام شرکت های پست باید شاخه های شبکه ی الکترونیکی، شبکه ی مالی و شبکه ی فیزیکی را به وجود بیاورند.

وی هم چنین ادامه داد:

ما در سال ۹۳ رقمی معادل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته ی پستی به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومن را به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی به خریداران تحویل دادیم و آن ها پیش بینی رشد ۷ درصدی را برای این مقدار جابجایی در سال جاری دارند.

اما آقای مهری در اصلی ترین سخنان خود اشاره کرده است:

به لطف شرکت های خصوصی ما توانستیم با شرکت های eBay، آمازون و علی بابا قرار داد هایی را به امضاء برسانیم و از پاییز این ارسال و دریافت ها صورت خواهد گرفت.

البته کاربران ایرانی باید در نظر داشته باشند که این تغییرات در صورتی به کار خواهد آمد که کارت های عضو شبکه ی شتاب بانک های ایرانی نیز مورد تایید این فروشگاه ها قرارگیرد، این در صورتیست که در حال حاضر نیز شرکت TNT در ایران شعبه دارد و هم اکنون نیز می توان با داشتن کردیت کارد از تمام فروشگاه های جهانی خرید کرد اما هزینه ی پستی بالایی دارند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.