کروم به زودی تبلیغات فلش را حذف خواهد کرد - تکفارس 
کروم به زودی تبلیغات فلش را حذف خواهد کرد - تکفارس 

کروم به زودی تبلیغات فلش را حذف خواهد کرد

مسعود مقدم
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 02:26
کروم به زودی تبلیغات فلش را حذف خواهد کرد - تکفارس 

گوگل چند ماه پیش اعلام کرد که آن ها بر روی ویژگی ای کار می کنند که تبلیغات پیش فرض این مرورگر که به غیر ضروری هستند را حذف کند. این پروژه در حال حاضر تکمیل شده است و این شرکت به کاربران خود گفته که از یکم سپتامبر می توانند این قابلیت را فعال سازی نمایند که روش این کار در روز های آینده طی نوشته هایی در خدمت کاربران سایت قرار خواهد گرفت.

اگر شما کاربر این مرورگر هستید و هنوز با این تبلیغات برخورد نکرده اید باید بدانید که گوگل تقریبا شش ماهی می شود که برای کروم تبلیغات هایی را در نظر گرفته است که به صورت پیش فرض فعال هستند و شاید خیلی از کاربران نتوانند آن را تحمل نمایند.

به صورت کلی کاربران اینترنتی همیشه از تبلیغاتی که بیش از حد دست و پا گیر شوند خاطره ی بدی دارند و همه از این امر آگاه هستند. تبلیغات فلش نیز یکی از انواع تبلیغ اینترنتی می باشد که به منتشر کننده ی تبلیغ اجازه می دهد تا هرطور که می خواهد با مخاطب ارتباط برقرار کند اما طبعا از طرفی کاربر نیز از این موضوع خوشحال نخواهد شد.

تیم توسعه دهنده ی گوگل هم چنین گفته است که آن ها به زودی انواع دیگری از تبلیغات را استفاده خواهند کرد که با توجه به میل و سلیقه ی کاربران بتوان آن را به نحوی دستکاری کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.