احتمالا Apple TV جدید دارای ریموت کنترلی شبیه کنسول Wii باشد - تکفارس 
احتمالا Apple TV جدید دارای ریموت کنترلی شبیه کنسول Wii باشد - تکفارس 

احتمالا Apple TV جدید دارای ریموت کنترلی شبیه کنسول Wii باشد

امیرحسین
۸ شهریور ۱۳۹۴ - 00:28
احتمالا Apple TV جدید دارای ریموت کنترلی شبیه کنسول Wii باشد - تکفارس 

چند وقتی می شود که شرکت، بزرگترین شرکت تکنولوژی دنیا همه را با وعده مدل جدید Apple TV منتظر گذاشته است، پیش از این ما فکر می کردیم که اپل محصول جدید خود را در ماه ژوئن عرضه کند، اما حالا به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا عرضه ی آن را حداقل تا نهم سپتامبر به تاخیر بیاندازد.

یکی از منابعی که خبر انتشار Apple TV 2.0 را در تاریخ ۹ سپتامبر را دادند، وبسایت معتبر Tech Crunch می باشد، این منبع گزارش می دهد که ریموت کنترل Apple TV جدید با طراحی جدیدی عرضه خواهد شد، البته این موضوع فقط به طراحی ظاهری ختم نمی شود، زیرا ریموت کنترل Apple TV به سنسور هایی مجهز شده است که می توانند به تمامی دستگاه های الکترونیکی در اتاق نشیمن شما را کنترل کند.

گزارش ها می گویند که Apple TV 2.0 تمرکز بیشتری بر روی اجرای بازی ها دارد، گفته می شود که سخت افزار Apple TV 2.0 بسیار بهبود یافته است و دارای چیپ ست A8 خواهد بود و می تواند بازی را بهتر از قبل اجرا کند، البته ذکر این نکته که Apple TV 2.0 می تواند سیستم عامل iOS را به صورت کامل اجرا کند خالی از لطف نیست.

Apple TV 2.0 بسیار سریعتر است، این موضوع به شما امکان تماشای هر برنامه ای را بدوم مشکل می دهد، همچنین این گزارش اضافه می کند، یکی از اهداف اپل در کنار سود بیشتر، ساختن خانه های هوشمند است.

ماجرای دیگری که وجود دارد از تنش بین اپل و رسانه های امریکایی خبر می دهند، این خبر اولین بار توسط یکی از کارمندان شرکت اپل که نام وی فاش نشد، منشتر شد، در این گزارش آمده بود که اپل قصد داشت تا تنها ۴۰ دلار از هر اشتراک مخاطبانش را به این شرکت ها واگذار کند و این در حالی است که مبلغ معمول برای اشتراک رسانه های کیبل آمریکایی ۸۰ دلار است.

گفته می شود که اپل عرضه ی Apple TV 2.0 را در تاریخ نهم سپتامبر و در کنفرانس خود همراه با معرفی این محصول آغاز کند.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید