HTC Desire 626 هم اکنون در دسترس است - تکفارس 
HTC Desire 626 هم اکنون در دسترس است - تکفارس 

HTC Desire 626 هم اکنون در دسترس است

امیرحسین
۶ شهریور ۱۳۹۴ - 01:40
HTC Desire 626 هم اکنون در دسترس است - تکفارس 

خب، بالاخره زمان عرضه ی اسمارت فون تایوانی HTC Desire 626 مشخص شد، این دستگاه قرار است تا توسط Verizon در ایالات متحده ی آمریکا به فروش برسد، پس از این که شرکت HTC، در ماه جولای از HTC Desire 526 پرده برداری کرد، بار دیگر نیز با HTC Desire 626 به صدر اخبار برگشته است.

و امروز HTC Desire 626 در فهرست Verizon به HTC Desire 526 می پیوندد، همچنین شما می توانید HTC Desire 626 را با قیمت مناسب ۱۹۲ دلار خریداری کنید.

هم چنین Verizon به فکر آنهایی که قصد دارند تا HTC Desire 626 را به صورت اقساطی خریداری کنند هم بوده است و شما هم اکنون می توانید HTC Desire 626 را با اقساط ۲۴ ماهه، پرداخت ۸ دلار در ماه خریداری کنید، لازم به ذکر است که Verizon فقط رنگ سفید HTC Desire 626 را برای فروش اقساطی قرار داده است.

HTC Desire 626 با یک صفحه نمایش ۵ اینچی تاچ اسکرین با رزولوشن ۷۲۰p عرضه خواهد شد، دوربین اصلی این اسمارت فون ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود، همچنین HTC Desire 626 دارای پردازنده ی چهار هسته ای با چیپ ست Snapdragon 210 و همچنین قدرت پردازش ۱.۱ گیگاهرتزی خواهد بود، ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری و اندروید ۵.۱ نیز از دیگر مشخصات HTC Desire 626 خواهند بود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.