مشخصات Lumia 950 به بیرون درز کرد | با هیولای زشت آشنا شوید - تکفارس 
مشخصات Lumia 950 به بیرون درز کرد | با هیولای زشت آشنا شوید - تکفارس 

مشخصات Lumia 950 به بیرون درز کرد | با هیولای زشت آشنا شوید

یاشار فتحعلی زاده
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 22:35
مشخصات Lumia 950 به بیرون درز کرد | با هیولای زشت آشنا شوید - تکفارس 

مشخصات گوشی های جدید مایکروسافت یعنی Lumia 950 و ۹۵۰ XL فاش شدند، اما باید این موضوع را گفت که برخلاف مشخصات فوق العاده قوی که دارند، ظاهر آن ها چنگی به دل نمی زند. بعد از این که مایکروسافت برند Lumia را از نوکیا خرید، تلاش کرده تا یک پرچم دار در خور بسازد و بتواند دل هواداران را به دست آورد. اما باید قبول کرد که نتوانسته در این امر موفق باشد. گوشی های جدیدش یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL نیز با این که قدرت سخت افزاری بالایی دارند، اما باید گفت که هر چه سخت افزار این دو گوشی شما را ذوق زده کند، ظاهر آن ها دل شما را می زند. وقتی شما به مشخصات این دو گوشی بر روی کاغذ نگاه می کنید، با دو گوشی فوق العاده قوی رو به رو هستید، اما این طلسمی است که گویا Lumia در طراحی خود همیشه دارد و نمی تواند طراحی منحصر به فردی ارائه کند.

Lumia 950 دارای یک صفحه ۵.۲ اینچی WQHD با رزولوشن ۲K و همچنین پردازشگر Snapdragon 808 و ۳ گیگا-بایت رم می باشد. در کنار همه آن ها یک فضای داخلی ۳۲ گیگا-بایتی برای ذخیره فایل ها به شما می دهد، که می توانید با استفاده از microSD آن را به ۱۲۸ گیگا-بایت برسانید.

از طرف دیگر Lumia 950 XL دارای صفحه ۵.۷ اینچی WQHD بزرگتر با رزولوشن ۲K می باشد و دارای یک پردازشگر هشت هسته ای Snapdragon 810 و ۳ گیگا-بایت رم داخلی و در آخر ۳۲ گیگا-بایت فضای داخلی می باشد. جالب است بدانید که هر دو گوشی دارای یک دوربین اصلی PureView که سنسور ۲۰ مگا-پیکسلی دارد و همچنین دوربین سلفی ۵ مگا-پیکسلی و در آخر قابلیت شارژ وایرلس Qi دارند. هر دو از USB Type-C ساپورت می کنند. این گوشی ها دارای اسکنر Iris نیز می باشند.

xl_Microsoft-Lumia-950-650-80

باید گفت این مشخصات خبر از دو گوشی فوق العاده قوی می دهد، ولی باید دید این گوشی ها موفق خواهند بود یا خیر. نظر خود را در مورد این گوشی ها با ما در میان بگذارید. آیا ظاهر این گوشی ها را می پسندید؟

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید