با کیبورد قابل حمل LG آشنا شوید - تکفارس 
با کیبورد قابل حمل LG آشنا شوید - تکفارس 

با کیبورد قابل حمل LG آشنا شوید

یاشار فتحعلی زاده
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 21:21
با کیبورد قابل حمل LG آشنا شوید - تکفارس 

کمپانی LG یک کیبورد ساخته که به آن “اولین کیبورد ساخته شده قابل حمل بی سیم قابل رول کردن.” می گوید. چیزی که به Rolly Keyboard یا کیبورد رولی کوتاه شده است. شما می توانید این کیبورد را رول کرده تا حجم آن را کمتر کنید، سپس به راحتی در کیف خود قرار داده و به هر جا که خواستید ببرید. در حالت عادی شما می توانید این کیبورد را به دو دستگاه با استفاده از Bluetooth 3.0 متصل کنید و به سادگی فقط با زدن یک دکمه بین این دو دستگاه سوئیچش کنید. این کیبورد می تواند از گوشی های همراه و همچنین تبلت ها نیز ساپورت کند. در این کیبورد جایگاهی وجود دارد که می توانید گوشی یا تبلت خود را بر روی آن قرار داده و سپس به راحتی با خیره شدن به صفحه تبلت یا گوشی، شروع به تایپ کنید. این کیبورد به یک باتری AAA مجهز شده که LG گفته می توانید تا سه ماه از این کیبورد استفاده کنید.

کمپانی LG گفته:

“کیبورد رولی LG یکی از دستگاه هایی است که ما در ماه های آینده از آن رونمایی خواهیم کرد. هدف از ساخت چنین محصولی بهای بیشتر دادن به گوشی ها و تبلت های LG می باشد، تا دارندگان آن ها بتوانند از تجربه بهتری بهره ببرند.”

این کیبورد در نمایشگاه ۲۰۱۵ IFA که قرار است در برلین برگزار شود، معرفی خواهد شد و گفته شده بعد از مدتی در آمریکا عرضه می شود. بعد از آن نیز در سه ماه آخر سال در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه می گردد. به هر حال هنوز از قیمت این کیبورد چیزی گفته نشده است.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.