فیسبوک دستیار صوتی “M” را معرفی کرد! - تکفارس 
فیسبوک دستیار صوتی “M” را معرفی کرد! - تکفارس 

فیسبوک دستیار صوتی “M” را معرفی کرد!

مسعود مقدم
۵ شهریور ۱۳۹۴ - 01:58
فیسبوک دستیار صوتی “M” را معرفی کرد! - تکفارس 

شرکت فیسبوک که همیشه یکی از پیشگامان در زمینه ی ارتباطات دیجیتال به شمار می رود، تصمیم گرفته است تا یک دستیار صوتی بسازد. آن ها امروز از این برنامه رونمایی کردند و فیسبوک نام آن را M گذاشته است که هنوز مشخص نیست معنای آن چیست.

این برنامه نیز عملکردی مانند Siri, Google Now, Cortana و غیره خواهد داشت اما به عقیده ی فیسبوک این برنامه یک توانایی بزرگ دارد که بقیه ی برنامه های مشابه از داشتن آن محروم اند.

بر خلاف بقیه ی برنامه های مشابه و رقیب، M می تواند به عنوان یک جایگزین از سوی شما کار های شما را به جایتان از طریق گوشی انجام دهد. آقای David Marcus این جمله را امروز در حساب کاربری فیسبوکش پست کرد.

اگر بخواهید به صورت گسنرده تر موضوع را برای شما بیان کنیم، می توانیم بگوییم که M می تواند به سوالات شما پاسخ دهد، خرید های آنلاین شما را انجام دهد، به جای شما نوبت رستوران را رزرو کند و حتی تدارک آماده سازی هدیه های مناسبت های مختلف برای اعضای خانواده تان را نیز می بیند!

هم چنین فیسبوک می گوید که این برنامه بیشتر حس انسان بودن دارد و کمی از برنامه های مشابه خود متفاوت خواهد بود. در حال حاضر این برنامه در مراحل آزمایشی قرار دارد اما در صورت وجود هر گونه خبر جدید سریعا آن را منعکس خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.