Samsung Galaxy Note 4 به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا خواهد یافت - تکفارس 
Samsung Galaxy Note 4 به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا خواهد یافت - تکفارس 

Samsung Galaxy Note 4 به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا خواهد یافت

امیرحسین
۴ شهریور ۱۳۹۴ - 21:31
Samsung Galaxy Note 4 به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا خواهد یافت - تکفارس 

آخرین باری که سیستم عامل Samsung Galaxy Note 4 به روز رسانی شد, ماه آوریل گذشته بود, از آن زمان, مدت زیادی می گذرد و پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Note 4 منتظر است تا بار دیگر نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی ۵.۱.۱ آبنبات چوبی را دریافت کند.
دو هفته ی پیش خرده فروشی Sprint نسخه ی ۵.۱.۱ آبنبات چوبی را در ایالات متحده آمریکا عرضه کرد, اما حالا وضع فرق کرده و قرار است تا این به روز رسانی به صورت جهانی عرضه شود, به روز رسانی از طریق Kies در دسترس است.
به روز رسانی جدید اندروید بسیاری از مشکلات امنیتی را رفع خواهد کرد, اما هنوز هیچ اطلاعی از رفع مشکل آسیب پذیری Stage fright در دست نیست, اگر هم سامسونگ پچ به رفع مشکل Stage fright را به وسیله ی به روز رسانی بر طرف نکند, به احتمال بسیار زیاد این مشکل به وسیله ی یک به روز رسانی جداگانه رفع خواهد شد.

لهستان اولین کشوری است که به روز رسانی اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی را دریافت خواهد کرد و به احتمال زیاد این اتفاق به وسیله ی به روز رسانی های سامسونگ اتفاق خواهد افتاد, اما اگر شما نمی توانید تا زمانی که به روز رسانی به صورت رسمی منتشر می شود, صبر کنید, می توانید با استفاده از این لینک به روز رسانی را دانلود و نصب کنید.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید