Archos اسمارت فون های جدید رونمایی می کند - تکفارس 
Archos اسمارت فون های جدید رونمایی می کند - تکفارس 

Archos اسمارت فون های جدید رونمایی می کند

امیرحسین
۴ شهریور ۱۳۹۴ - 01:44
Archos اسمارت فون های جدید رونمایی می کند - تکفارس 

سازنده ی فرانسوی اسمارت فون یعنی شرکت Archos, همیشه به این شهرت داشته است که با عرضه ی همزمان چند اسمارت فون بازار را اشباع می کند و این شرکت باز هم این کار خود را تکرار کرده است, این بار نیز این شرکت فرانسوی با سه اسمارت فون جدید برگشته است که البته دوتای آنها از نظر سخت افزاری یکسان هستند.

اسمارت فون های جدید شرکت آرکاس, Archos 50 Cesium , Archos 50e Helium و Archos Diamond S نام گذاری شده اند, یکی از این دو اسمارت فون با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل, عرضه خواهد شد در حالی که دیگری دارای سیستم عامل محبوب اندروید است.

بنابراین اسمارت فون Archos 50 Cesium رسما تبدیل به اولین اسمارت فونی خواهد شد که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد شد, این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۷۲۰p عرضه خواهد شد و دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود, یک گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

این اسمارت فون درای چیپست Snapdragon 210 خواهد بود و به همراه پردازنده ی ۱.۱ گیگاهرتزی چهار هسته و پردازنده ی گرافیکی Adreno 304 عرضه خواهد شد, هم چنین این نکته که این دستگاه دارای ۱۴۷ میلی متر طول, ۷۲.۵ میلی متر عرض و ۸.۵ میلی متر طول خواهد بود, خالی از لطف نیست, این دستگاه دو سیم کارته از تکنولوژی های ۴G و LTE پشتیبانی خواهد کرد.

Archos 50e Helium با سیستم عامل اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی به فروش خواهد رسید, این در حالی است که از نظر سخت افزاری این اسمارت فون با Archos 50 Cesium یکسان است و تنها فرق آنها در سیستم عامل دیده می شود, هر دو دستگاه Archos 50 Cesium و Archos 50e Helium با قیمت ۹۹ پوند و در ماه نوامبر عرضه خواهند شد.

ضلع سوم مثلث شرکت Archos را اسمارت فون Archos Diamond S تشکیل می دهد, این گجت اندروید دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۷۲۰p تاچ اسکرین خواهد بود, دوربین اصلی Archos Diamond S از دو مدل قبلی بسیار بالاتر است و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود, دوربین جلوی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی ذکر شده است, حافظه ی داخلی این گجت ۱۶ گیگابایت است و قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه را نیز دارد.

Archos Diamond S دارای ۲ گیگابایت رم است و از تراشه ی Media Tek MT6753 SoC در کنار پردازنده ی ۱.۵ گیگاهرتزی هشت هسته ای استفاده خواهد کرد‌‌‌‌, باتری این دستگاه نیز ۲۳۰۰ میلی آمپری ذکر شده است.

شرکت فرانسوی Archos این اسمارت فون را نیز ۲ سیم کارته عرضه خواهد کرد و این بار نیز از تکنولوژی های LTE و ۴G نیز پشتیبانی می کند, این بار نیز از سیستم عامل اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی استفاده خواهد شده است و در ابعاد ۱۵۲.۶ میلی متر طول, ۷۶.۴ میلی متر عرض و ۸.۴ میلی متر صخامت و ۱۱۸ گرم نیز وزن خواهد داشت.

Archos Diamond S در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و در کشور انگلستان با قیمت ۱۵۹.۹۹ پوند عرضه خواهد شد, لازم به ذکر است هر سه دستگاه Archos 50 Cesium , Archos 50e Helium و Archos Diamond S در غرفه شرکت Archos در نمایشگاه IFA 2015, که در شهر برلین برگزار خواهد شد, به نمایش گذاشته خواهند شد.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.