China Telecom نیز نظریه ی خود درباره ی مشخصات فنی iPhone 6s را منتشر کرد - تکفارس 
China Telecom نیز نظریه ی خود درباره ی مشخصات فنی iPhone 6s را منتشر کرد - تکفارس 

China Telecom نیز نظریه ی خود درباره ی مشخصات فنی iPhone 6s را منتشر کرد

مسعود مقدم
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 23:56
China Telecom نیز نظریه ی خود درباره ی مشخصات فنی iPhone 6s را منتشر کرد - تکفارس 

بگذارید با توجه به اهمیت خبر مقدمه های کلیشه ای را کنار گذاشته و اصل خبر را بازگو کنیم. China Telecom معتقد است که دستگاه نام برده در بین روز های هجدهم تا بیست و سوم سپتامبر در کشور چین برای خرید آماده خواهد بود. با توجه به اینکه این تاریخ با تاریخ های دیگری که در گذشته اعلام شده بود تفاوت دارد، اما همه هنوز در حد یک شایعه هستند. همانطور که می دانید اپل عادت دارد تا تلفن های معرفی شده ی جدید خود را ۹ تا ۱۰ روز بعد از رونمایی رسمی روانه ی بازار کند پس تاریخ اعلام شده توسط این منبع زیاد هم دور از انتظار به نظر نمی آیند.

اگر می خواهید بدانید که نظر آن ها در رابطه با فورس تاچ چیست، باید بدانید China Telecom اعلام کرده است که هر دو آیفون جدیدی که معرفی خواهند شد از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. اما سوال اصلی این جا است که کدام گوشی ها که از این قابلیت پشتیبانی می کنند نخست عرضه خواهند شد زیرا در حال حاضر ZTE Axon Mini و Huawei Mate S نیز در صف این قابلیت قرار دارند.

اما می رسیم به بخش هیجان انگیز خبر. China Telecom گفته است که آیفون های جدید دو رنگ جدید را به خود خواهند دید که آن ها Rose Pink و Rose Gold هستند. آن ها هم چنین معتقدند که ۶s و ۶s Plus دارای رم ۲ گیگابایتی و پردازنده ی Apple A9 خواهند بود، در حالی که دوربین های عقب و جلوی این دو گوشی به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی می باشد.

هم چنین بنا به شایعات اپل در حال کار بر روی دستگاه های دیگری اعم از یک آیفون های ۴ اینچی که iPhone 6c نام خواهد گرفت و یک تبلت ۱۲ اینچی می باشد که در حال حاضر اطلاعات جدیدی از آن ها در دسترس نیست اما انتظار می رود که در ماه آینده شاهد معرفی آن ها نیز باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.