با Wileyfox آشنا شوید، برادر OnePlus ولی در انگستان - تکفارس 
با Wileyfox آشنا شوید، برادر OnePlus ولی در انگستان - تکفارس 

با Wileyfox آشنا شوید، برادر OnePlus ولی در انگستان

وحید درگایی
۳ شهریور ۱۳۹۴ - 18:37
با Wileyfox آشنا شوید، برادر OnePlus ولی در انگستان - تکفارس 

پارسال،شرکت وان پلاس توانست نام خود را به خوبی به گوش تمام دوست داران تکنولوژی برساند، آن ها به وسیله اولین دستگاه خود، Oneplus One یا شاید با نام دیگرش آن را بهتر بشناسید،قاتل پرچمداران ۲۰۱۴. این دستگاه مشخصات بسیار خوبی داشت که بر روی سیستم عامل اندروید و رام سیانوژن به بازار عرضه شد. قیمت این گوشی از جذاب ترین قسمت های آن بود که بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار برای نسخه های مختلف آن بود و طبیعی بود که بتواند توجهات زیادی را به خود جلب کند.

حالا به نظر می رسد که وان پلاس راهی را در دنیای اسمارتفون ها باز کرده و بقیه شرکت ها نیز می خواهند قاتل پرچمدار خود را راهی بازار کنند. شرکت بریتانیایی Wileyfox ، به دنبال حرکت وان پلاس، دو اسمارتفون جدید را معرفی کرده و روی آن ها رام سیانوژن را قرار داده است. می توان گفت که این دو گوشی نمی توانند قاتلین پرچمداز خوبی باشند ولی توانسته اند با مشخصات مناسب و قیمت پایینشان توجه مارا به خود جلب کنند.

اول به معرفی گوشی Wileyfox Swift می پردازیم که دستگاهی پایین-میان رده است. این گوشی با صفحه نمایشی ۵ اینچی و با کیفیت HD ، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت رم معرفی شده است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است که می توان آن را با میکرو اس دی افزایش داد. دوربین های این گوشی ۱۳ و ۵ مگاپیکسل هستند و شما تمام این مشخصات را فقط با قیمت ۲۰۰ دلار می توانید تهیه کنید.

حالا به معرفی دستگاه  میان- بالا رده Wileyfox Storm می پردازیم.این دستگاه دو سیم کارت را پشتیبانی می کند و با صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و تمام HD به بازار می آید. به عنوان قلب این گوشی اسنپدراگون ۶۱۵ در نظر گرفته شده است و در کنار آن ۳ گیگابایت رم قرار داده شده است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است و تا ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از میکرو اس دی افزایش می یابد.دوربین این گوشی یک از نقاط قوت بارز این دستگاه است که ۲۰ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و برای گرفتن سلفی نیز می توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی این اسمارتفون استفاده کنید.قیمت Wileyfox Storm نیز در حدود ۳۱۵ دلار است و آن را تبدیل به دستگاهی به صرفه کرده است.

wileyfox-swift-storm

Wileyfox-Swift

Wileyfox-Swift (1)

Wileyfox-Storm

Wileyfox-Storm (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.