مایکروسافت ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل نوکیا را اخراج می کند - تکفارس 
مایکروسافت ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل نوکیا را اخراج می کند - تکفارس 

مایکروسافت ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل نوکیا را اخراج می کند

حسین توحیدلو
۲ شهریور ۱۳۹۴ - 11:08
مایکروسافت ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل نوکیا را اخراج می کند - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید مدتی ها پیش کمپانی بزرگ مایکروسافت کمپانی شکست خورده نوکیا را خریداری کرد. این کمپانی مدت هاست که در نظر دارد در زمینه اسمارت فون ها به خوبی فعالیت کند و از محصولات خود فروش خوبی را کسب کند. متاسفانه این کمپانی با ارائه اسمارت فون هایی همچون لومیا و ارائه سیستم عامل ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ برای این گوشی های هوشمند همچنان نتوانسته جایگاه مناسبی را در میان سایر رقبا همچون کمپانی اپل و سامسونگ از آن خود کند. مایکروسافت پس از خریداری نوکیا، تصمیم به اخراج کارمندان خود گرفت. سال گذشته مایکروسافت بسیاری از کارمندان بخش موبایل نوکیا را اخراج کرد و حال طبق خبرگزاری ها این کمپانی دوباره همین کار را انجام خواهد داد و ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل نوکیا را اخراج خواهد کرد. در ماه ژوئن مدیر ارشد کمپانی مایکروسافت، آقای Satya Nadella، به تمامی کارمندان هایی که بزودی اخراج خواهند شد، اطلاع رسانده بود و آن ها را برای این شرایط آماده کرده بود تا کارمندان بخش موبایل نوکیا در فلاند برای خود تصمیم بگیرند. در ادامه همراه ما باشید.

به تازگی خبری در سراسر فضای مجازی مشاهده می شود که طبق این خبرها، کمپانی مایکروسافت در ماه جولای، یکی از سه شعبه توسعه‌ دهنده محصول موبایل خود در فنلاند را تعطیل می کند و به همین دلیل ۲۳۰۰ کارمند بخش موبایل در فلاند اخراج خواهند شد. در این صورت کمپانی مایکروسافت فقط دو شعبه دیگر در فلاند دارند که طبق خبرگزاری ها، این کمپانی بزرگ قصد دارد این دو شعبه را حفظ کند. اما از آنجایی که کمپانی مایکروسافت بسیاری از شعبه های خود را تعطیل کرده است، ممکن است شاهد اخراج کارمندان شعبه های دیگر و تعطیل شدن شعبه های دیگر خود باشیم.

کمپانی مایکروسافت همچنان به فعالیت در حوزه اسمارت فون ها امیدوار است و هر روز تلاش می کند تا جایگاه بسیار مناسبی را در بازار اسمارت فون ها کسب کند. این کمپانی حتی را ساخت و عرضه اسمارت فون های بسیار خوبی مانند لومیا، باز هم نتوانسته پیشرفت چشمگیری در این زمینه کسب کند اما همچنان به این قضیه امیدوار است. شایان به ذکر است که کمپانی مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که بزودی از اسمارت فون های کمی رونمایی و معرفی خواهد کرد که در این اسمارت فون ها شاهد تغییراتی برای زیر ساخت ها و پایه های اسمارت فون ها اعمال شده است، هستیم.

دیدگاه شما در رابطه با اخراج کارمندان کمپانی مایکروسافت چیست؟ آیا این کمپانی می تواند در بازار در کنار کمپانی هایی همچون سامسونگ و اپل قرار گیرد؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.