بنچمارک Mi 4c منتشر شد؛ پردازنده ی ۱۰ هسته ای؟ - تکفارس 
بنچمارک Mi 4c منتشر شد؛ پردازنده ی ۱۰ هسته ای؟ - تکفارس 

بنچمارک Mi 4c منتشر شد؛ پردازنده ی ۱۰ هسته ای؟

مسعود مقدم
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:27
بنچمارک Mi 4c منتشر شد؛ پردازنده ی ۱۰ هسته ای؟ - تکفارس 

در حالی که همه فکر می کنند شیائومی منتظر است تا Snapdragon 820 عرضه شود و آن را در Mi 5 استفاده نماید، اکنون تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت در حال ساخت نسخه ی Mi 4c می باشد و این گوشی خود را به پردازنده ی ۱۰ هسته ای مجهز کرده است.

هم چنین تصاویر این گوشی توسط TENAA منتشر گردیده است که در گالری پایین به همراه اسکرین شات از بنچمارک این گوشی قرار داده شده است. این دستگاه اولین اسمارت فون این شرکت خواهد بود که به پردازنده ی Snapdragon 808 مجهز شده است. اسم این گوشی توسط بنچمارک AnTuTu فاش شده است و تصاویر آن توسط TENAA که البته این منبع نیز نام گوشی را تایید کرده است.

بر طبق تصاویر زیر، Mi 4c دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۱ ppi، پردازنده ی ده هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی، پردازنده ی گرافیکی Adreno 418، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می رود که این مدل با اندروید ۵.۱.۱ و رام MIUI 7 به صورت پیش فرض به فروش رسد و از شبکه ی ۴G، بلوتوث نسخه ی ۴.۰ و Micro USB پشتیبانی کند که از این رو می توان آن را یک دستگاه میان رده نامید.

هم چنین از تفاوت سخت افزاری این دستگاه با Mi 4، می توان به تفاوت در مدل پردازنده، میزان حافظه ی داخلی و حافظه ی رم و دوربین ها اشاره نمود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.