پخش برنامه بی‌سیم هر پنجشنبه ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم آغاز شد - تکفارس 
پخش برنامه بی‌سیم هر پنجشنبه ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم آغاز شد - تکفارس 

پخش برنامه بی‌سیم هر پنجشنبه ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم آغاز شد

محمدرضا قدمگاهی
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:04
پخش برنامه بی‌سیم هر پنجشنبه ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم آغاز شد - تکفارس 

برنامه های تلویزیونی مختلفی هستند که در کشور های مختلف سراسر جهان، در باب علم و تکنولوژی پخش می‌شوند. در ایران عزیز خودمان نیز این برنامه های تلویزیونی کم نیست! کافه فناوری، بروز و… از نمونه این برنامه ها هستند که در راستای ارتقای سطح بروزرسانی تکنولوژی مردم عزیز ایران زمین کار میکنند. برنامه بی‌سیم هر هفته پنجشنبه ها از شبکه نسیم!

بیسیم برنامه ای تلویزیونی با محتوای تک شو ( تکنولوژی و زندگی) می باشد؛ که قرار است در ۵۲ قسمت به مدت یک سال هر جمعه از شبکه نسیم پخش شوید.بی سیم به معنازی زندگی بدون سیم است و با نگاهی تازه به فناوری؛ ضمن آموزش آن، فرهنگ سازی فناوری را نیز ارایه میدهد.مَپ تولید برنامه تلویزیونی بی سیم بسیار سرگرم کننده و جذاب است و بخش هاییی که در آن آماده شده؛ مخاطب را میخکوب خواهد کرد.
در برنامه تلویزیونی بی سیم رنگ ها؛ نماها؛ موزیک ها و حتی بیان متفاوت است . تمام ظرفیت ها و استعداد هایی که می شود آن ها را نشان داد در بی سیم جای دارند و بروز بودن و به تصویر کشیدن فناوری های روز دنیا نیز از دیگر ویژگی های این برنامه تلویزیونی جدید است. محتوای بی سیم را یک اتاق فکر ۲۵ نفری به تصویب میرسانند و لازم به ذکر است که اعضای هیات علمی بی سیم هرکدام از نامداران ؛ سردبیران؛ خبرنگاران و دست اندر کاران همین حوزه یعنی فناوری اطلاعات در کشور عزیزمان ایران هستند. بی سیم بر اساس طرحی از آرمین قاسم زاده است و به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

http://bisimtv.ir

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.