شاید با Galaxy Note 5 Active هیچ موقع با پیغام Battery Low مواجه نشوید - تکفارس 
شاید با Galaxy Note 5 Active هیچ موقع با پیغام Battery Low مواجه نشوید - تکفارس 

شاید با Galaxy Note 5 Active هیچ موقع با پیغام Battery Low مواجه نشوید

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 04:22
شاید با Galaxy Note 5 Active هیچ موقع با پیغام Battery Low مواجه نشوید - تکفارس 

در حالی که دو فبلت تازه نفس سامسونگ در کنفرانس UNPACKED امسال در روز های گذشته معرفی شدند، از فردا به صورت رسمی به فروش خواهند رسید و حالا شایعاتی در رابطه با نسخه ی دیگری از نوت ۵ به نام نوت ۵ اکتیو به گوش می رسد.

این شایعات نشان می دهد که Smasung Galaxy Note 5 Active در ماه نوامبر و توسط اپراتور AT&T توضیع خواهد شد. انتظار می رود که این نسخه توسط گواهینامه ی IP 68 در برابر گرد و غبار و آب محافظت شده باشد اما نکته ی مهم تر درباره ی عمر باتری این دستگاه است.

با توجه به منابع نزدیک به PhoneArena، نوت ۵ اکتیو در بدنه ی خود یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری جای داده است. این در حالیست که خود نوت ۵ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری دارد و ما شاهد کمتر گوشی یا فبلت هایی بودیم که که سراغ باتری های بالای ۴۰۰۰ میلی آمپر رفته باشند؛ مانند Huawei Ascend Mate 2.

دقیقا همچین اتفاقی برای Galaxy S6 و Galaxy S6 Active رخ داده است پس دور از انتظار نیست اگر این نسخه از فبلت نوت ۵ به سراغ همچین باتری ای برود.

اما در موردی دیگر، ما به بحث طراحی این فبلت می رسیم. سری های نوت همیشه طراحی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته اند و این را می توان با مقایسه ی نوت ۳، ۴ و ۵ با هم دیگر دریافت. از طرفی سری های اکتیو نیز نوآوری هایی را به همراه داشته اند. تنها راه این است که تا ماه نوامبر صبر کتیم و در این مدت منتظر تصاویر و اطلاعات بیشتری در این رابطه باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید