مایکروسافت برای اکتبر امسال برنامه های ویژه ای دارد - تکفارس 
مایکروسافت برای اکتبر امسال برنامه های ویژه ای دارد - تکفارس 

مایکروسافت برای اکتبر امسال برنامه های ویژه ای دارد

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 03:08
مایکروسافت برای اکتبر امسال برنامه های ویژه ای دارد - تکفارس 

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای یک رویداد ویژه در سال جاری میلادیست تا بسیاری از گجت، موبایل و دستگاه های جدید خود را رونمایی نماید.

یکی از منابع چینی به نام WPDang اعلام کرده است که طی این رویداد از تبلت Microsoft Surface Pro 4 و Microsoft Band 2 و دو ویندوز فون جدید رونمایی خواهد کرد. در کنار این ها تعدادی از قطعات سخت افزاری انحصاری این شرکت نیز در کار هستند و ما درباره ی بسیاری از این ها شایعاتی نیز شنیده ایم و بیشتر از همه، گفته شده بود که لومیا های جدید قبل از سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد که اینطور هم خواهد بود.

انتظار می رود که Surface Pro 4 کانون اصلی توجه این رویداد باشد، چرا که سری های Surface همیشه جزء تبلت هایی بودند که می تواند به راحتی جای لپ تاپ های شما را بگیرند چرا که در آن ها از چیپ های قدرتمند Intel Core M استفاده می شود و صفحه نمایش های بزرگی نیز دارند در کنار این که سیستم عامل آن ها نسخه های دسکتاپ سیستم عامل ویندوز می باشد.

در کنار این ها، بعد از رونمایی Lumia های ۹۵۰ و ۹۵۰ XL، از شر شایعاتی که در رابطه با این ویندوز فون ها نشر پیدا می کند خلاص خواهیم شد چرا که تا کنون تمام جزئیات مشخصات فنی و ظاهری این دو گوشی ها لو رفته است.

اما این ها تمام چیز هایی نیستند که باید منتظر آن ها باشیم. اگر گیمر باشید، همیشه متوجه شده اید که کنسول های بازی مایکروسافت، در نسخه های اصلی بسیار ” چاق ” هستند و این احتمال وجود دارد که مانند Xbox 360، برای Xbox One نیز منتظر یک نسخه ی Slim باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.