شایعه: z5 Compact نیز در راه است + تصویر - تکفارس 
شایعه: z5 Compact نیز در راه است + تصویر - تکفارس 

شایعه: z5 Compact نیز در راه است + تصویر

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 02:22
شایعه: z5 Compact نیز در راه است + تصویر - تکفارس 

تصویری که در پایین مشاهده می کنید، به نسخه ی کامپکت پرچمدار بعدی سونی نسبت داده می شود؛ بله، درست است، Sony Xperia z5 Compact. این یکی از تصاویریست که به احتمال بسیار زیاد واقعیت خواهد داشت و باید منتظر تایید رسمی آن از سوی کمپانی ژاپنی باشیم.

gsmarena_001 (16)

 

رویداد IFA در برلین بسیار نزدیک است و علاوه بر اینکه پوشش زنده ی این کنفرانس از سوی تک فارس انجام خواهد شد، کمپانی های بسیار زیادی دستگاه های جدید خود را برای معرفی در این نمایشگاه آماده کردند. در همین راستا احتمال می رود که z5 Compact نیز در همین شهر و در تاریخ دوم سپتامبر که ماه آینده است، به صورت رسمی پرده برداری شود.

از طرفی نیز تعداد بسیار زیادی تصویر در ارتباط با این دستگاه منتشر شده بودند که می توان درصد بالایی اطمینان داشت تا سونی این دستگاه را در دست ساخت داشته باشد. هم چنین انتظار می رود سنسور اثر انگشت هم در این دستگاه تعبیه شده باشد و همانطور که با کمی ریزبینی می توان دید، تغییراتی در محل قرار گیری دکمه های مختلف مشاهده می شود.

احتمال می رود که Sony Xperia z5 Compact با یک صفحه نمایش ۷۲۰p HD عرضه شود که تراکم پیکسلی ۳۱۲ پیکسل بر هر اینچ را برای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی این دستگاه به همراه دارد. پردازنده ی هشت هسته ای این کامپکت از نوع Snapdragon 810 باشد که به همراه یک Adreno 430 و ۳ گیگابایت حافظه ی رم، وظایف پردازشی این دستگاه را بر عهده داشته باشند. فراموش نشود که سونی در اکثر اسمارت فون های خود از تاییدیه ی IP 68 استفاده می کند که گوشی هایش را در برابر آب و گرد و غبار محافظت می نماید و z5 Compact نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.