آیا این تصاویر مربوط به Huawei Ascend Mate 8 می باشد؟ - تکفارس 
آیا این تصاویر مربوط به Huawei Ascend Mate 8 می باشد؟ - تکفارس 

آیا این تصاویر مربوط به Huawei Ascend Mate 8 می باشد؟

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 02:07
آیا این تصاویر مربوط به Huawei Ascend Mate 8 می باشد؟ - تکفارس 

مدتی می شود که شایعاتی در رابطه با یک فبلت جدید از هوآوی به گوش می رسد. در روز های اخیر گفته می شد که این فبلت در بیستم آگوست معرفی خواهد شد اما امروز شاهد رونمایی از Huawei Honor 7i بودیم. شاید فکر کنید این همان چیزیست که هوآوی آن را برنامه ریزی کرده بود اما قضیه از زمانی جالب می شود که امروز تصاویری مربوط به یک فبلت از هوآوی به بیرون راه پیدا می کند.

انتظار می رود که این شرکت آسیایی در ماه آینده و در نمایشگاه IFA برلین از شایعات این فبلت پرده برداری کند و حتی آن را معرفی کند. منبع TENAA را به خاطر دارید که اکثر تصاویر و شایعات منتشر شده توسط آن به حقیقت می پیوندد. تصاویر زیر نیز توسط همین منبع منتشر شده است و آن ها را به فبلتی به نام Huawei Mate 8 نسبت داده است.

انتظار می رود که این فبلت با یک صفحه ی Bezel-less ( نه Bezel-free ) از نوع IPS با کیفیت Quad HD در اندازه ی ۶ اینچی عرضه شود که پردازنده ی آن از مدل Kirin 950 بوده و ۳ یا ۴ گیگابایت نیز حافظه ی رم خواهد داشت.

هم چنین انتظار می رود Kirin 950 از نوع هشت هسته ای باشد که چهار هسته ی آن از نوع Cortex-A72 با سرعت کلاک ۲.۴ GHz و چهار هسته ی دیگر از نوع Cortex-A57 با سرعت کلاک نامعلوم باشد. هم چنین یک پردازنده ی Mali-T880 نیز در کنار این پردازنده، نقش GPU فبلت را ایفا خواهد کرد.

هم چنین انتظار می رود دوربین این مدل ۲۰ مگاپیکسلی باشد و در صورتی که برای تصاویر سلفی دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و باتری آن نیز ۴۵۰۰ میلی آمپری باشد.

دوم سپتامبر بسیار نزدیک است و بعد از اینکه تا این تاریخ صبر کنیم، صحت تمام این شایعات توسط Huawei تایید یا تکذیب خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید