آیا iPhone 6s نیز خم می شود؟ - تکفارس 
آیا iPhone 6s نیز خم می شود؟ - تکفارس 

آیا iPhone 6s نیز خم می شود؟

مسعود مقدم
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 01:15
آیا iPhone 6s نیز خم می شود؟ - تکفارس 

سوالی که برای بسیاری از کاربران در رابطه با iPhone 6s پیش آمده این است که این آیفون نیز خم خواهد شد؟ در واقع این سوالیست که شرکت اپل، اصلا دوست ندارد جواب آن مثبت باشد و قاعدتا سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

این شرکت در آیفون های ۶ و ۶ Plus از آلیومینیوم ۶۰۶۳ استفاده کرده بود اما برای اینکه از اتفاقات ناگوار در بدنه ی آیفون های بعدی جلوگیری کند، تصمیم گرفته است تا آن ها را به وسیله ی آلومینیوم ۷۰۰۰ بسازد که بسیار قوی تر از مدل ذکر شده می باشد و نوعی آلیاژ محسوب می شود.

اما شاید بپرسید که چه چیزی باعث می شود این آلومینیوم قوی تر از مدل استفاده شده در iPhone 6 و ۶ Plus باشد؟ خب در این نوع جدید که اپل آن را استفاده کرده است، مقداری فلز روی نیز در بدنه به کار گرفته شده است که باعث می شود با فشار بیشتری خم شود.

چند ساعت پیش کانال Unbox Theraphy در یوتیوب که جزء اولین کسانی بود که خم شدن آیفون های کنونی را گزارش داده بود، ویدئویی را منتشر کرد که در آن بدنه ی iPhone 6s را نیز مورد آزمایش قرار می دهد و در این ویدئو مشخص شده است که این آیفون بدنه مستحکم تری نسبت به آیفون های کنونی دارد.

iphone-6s-does-it-bend-video-970-80

 

در حالی که iPhone 6 و مدل بزرگتر تر آن با نیرویی معادل ۱۵ کیلوگرم خم می شود، این تست نشان داد که آلومینیوم ۷۰۰۰ تاثیر خود را گذاشته است و آیفون های جدید، تحت فشار ۳۰ کیلوگرمی خم می شوند که دوبرابر iPhone 6 مقاومت دارند و رقم امیدوار کننده ایست. البته بعد از وارد کردن نیرویی معادل آن چه گفتیم، آیفون ۶s شما به وضعیت تصویر بالایی دچار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.