تیزر جدید Gear S2: بر روی صفحه نمایش گرد این ساعت مانور می دهد - تکفارس 
تیزر جدید Gear S2: بر روی صفحه نمایش گرد این ساعت مانور می دهد - تکفارس 

تیزر جدید Gear S2: بر روی صفحه نمایش گرد این ساعت مانور می دهد

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 22:23
تیزر جدید Gear S2: بر روی صفحه نمایش گرد این ساعت مانور می دهد - تکفارس 

در هفته ی پیش، سامسونگ طی مراسم UNPACKED، از دو فبلت جدید خود رونمایی کرد اما این رویداد فقط این دو دیوایس را در بر نداشت بلکه این شرکت از ساعت هوشمند جدید خود Gear S2 نیز پرده برداری کرد که دارای یک صفحه نمایش گرد بود و از سیستم عامل Tizen که در انحصار سامسونگ است پشتیبانی می کرد. قطعا این دستگاه یکی از بهترین ساعت های هوشمند در مقایسه با ساعت های دیگر خواهد بود.

در روز های گذشته و انتشار اولین تصاویر و اطلاعات از این ساعت، همه مطمئن نبودند که آیا واقعا این ساعت با صفحه نمایش گرد، برای کارکرد های روزانه مناسب خواهد بود یا خیر که در ویدئویی که در پایین مشاهده می کنید، می توانید جواب این سوال را پیدا کنید.

بارکد ویدئو

در این ویدئو شما شاهد استفاده از آیکون های گرد هستید که با نمایشگر گرد آن تناسب داده شده است و هم چنین رابط کاربری Gear S2 را مشاهده می کنید که به نظر کار با آن بسیار لذت بخش خواهد بود و این ساعت، پتانسیل آن را دارد که برای سامسونگ یک موفقیت بزرگ باشد و هم چنین رقیب بسیار مناسبی برای Apple Watch.

هم چنین در این ویدئو تعدادی از قابلیت های این ساعت نظیر کورنومتر، Stop Watch و یک نسخه ی ساده از S Health که می تواند ضربان قلب شما را حساب کرده و هم چنین قدم های شما را شمارش نماید.

یکی از مواردی که ممکن است که برای شما سوال ایجاد کند این است که در این ویدئو به طراحی خود ساعت پرداخته نشده است؛ باید بگوییم که ویدئوی طراحی این ساعت نیز به زودی منتشر خواهد شد اما پیش از آن می توان اطمینان حاصل نمود که Samsung Gear S2 دارای یک بدنه ی تمام فلزی می باشد در حالی که اکثر ساعت های هوشمند موجود، از مواد پلاستیکی ساخته شده اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.