احتمال دارد تا iPad Pro با یک قلم هوشمند عرضه شود + تصاویر - تکفارس 
احتمال دارد تا iPad Pro با یک قلم هوشمند عرضه شود + تصاویر - تکفارس 

احتمال دارد تا iPad Pro با یک قلم هوشمند عرضه شود + تصاویر

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 21:52
احتمال دارد تا iPad Pro با یک قلم هوشمند عرضه شود + تصاویر - تکفارس 

تا به امروز ما شایعاتی بسیار زیادی در رابطه با معرفی یک تبلت ۱۲.۲ یا ۱۲.۹ اینچی با وضوح بسیار بالا و پردازنده ی Apple A9 با نام های iPad Pro یا iPad Plus از سوی اپل شنیده ایم. اگر به خاطر داشته باشید، قبل از عرضه ی iPad Air 2، شایعاتی بسیار زیادی در رابطه با پشتیبانی این تبلت از قابلیت Split-Screen شنیده بودیم که با انتشار iOS 9 ممکن خواهد شد؛ اما انتظار می رود که iPad Pro، پیشرفت های بزرگتری داشته باشد و از قابلیت Force Touch نیز بهره گیری نماید.

آنالیز گر Ming-Chi Kuo تا به حال اسناد بسیار زیادی در رابطه با آی دیوایس های رونمایی نشده ی اپل را فاش کرده است. وی هم چنین اعتقاد دارد که اپل با آیپد پرو / پلاس گام بزرگی در استفاده از صفحه نمایش های با کیفیت تر بر خواهد داشت و فورس تاچ نیز به یکی از مورد علاقه ترین قابلیت ها نزد کاربران این آیپد بدل خواهد شد.

آقای Kuo هم چنین اعتقاد دارد که این آیپد یک قلم هوشمند با پشتیبانی از فورس تاچ را همراه خواهد داشت که با توجه به نرم افزاری که در حال کار با آن هستید، می توان از آن استفاده نمود.

منبعی که تصاویر بالا را منتشر نموده است، خبر از ضخامتی بین ۶.۹ تا ۷.۵ میلیمتر را برای این آپید پیش بینی کرده است که یک برگ برنده ی بزرگ برای یک تبلت آلومینیومی محسوب می شود.

اما در آخرین مورد، آن ها اعلام کرده اند که در ماه سپتامبر باید منتظر این تبلت ها باشیم. این اولین باریست که اپل دست به تغییر سنت ها در روند ساخت یکی از محصولات خود می زند و به هر صورت باید تا زمان عرضه ی این تبلت صبر کرد و بازخورد کاربران را نیز در نظر داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.