HTC در حال فروش کارخانه ی شانگهای خود می باشد - تکفارس 
HTC در حال فروش کارخانه ی شانگهای خود می باشد - تکفارس 

HTC در حال فروش کارخانه ی شانگهای خود می باشد

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 21:28
HTC در حال فروش کارخانه ی شانگهای خود می باشد - تکفارس 

در روز های اخیر در رابطه با افت سهام و بخش اقتصادی کمپانی تایوانی HTC بسیار زیاد شنیده ایم. آن ها با عرضه ی HTC M9 و فروش ناموفق آن روبرو شدند که باعث شد این شرکت از رقبای خود عقب بماند. هم چنین در هفته های گذشته، نتایج ماه های مالی شرکت ها نیز انتشار یافت و از آن جا بود که این شرکت دریافت که باید تغییراتی اساسی را در دستور کار خود قرار دهد.

امروز اعلام شد که این شرکت قصد دارد تا یکی از کارخانه های خود که واقع در شانگهای چین واقع است را به فروش برساند تا بتواند مقداری از خسارت های به بار آمده را جبران سازد. مسئول این شعبه نیز اعلام کرده است که این کارخانه در طی روز های آینده به سرعت به فروش خواهد رسید.

البته این احتمال نیز وجود دارد که فروش این کارخانه، بخشی  از استراتژی های شرکت HTC باشد تا بتواند بازار اسمارت فون های خود را مانند سال های ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ بازسازی نماید. اگر به یاد داشته باشید اسمارت فون های این شرکت در چند سال پیش طرفدار های بسیار زیادی را پیرامون خود جذب کرده بود و افت فروش HTC، از زمان عرضه ی One های ۲ – ۳ سال پیش شروع شد.

زمان نیز یکی از مهم ترین موارد برای این شرکت به شما می آید چرا که آن ها در صدد ساخت یک اسمارت فون جدید و انقلابی هستند و به طور حتم به منابع مالی زیادی نیاز دارند. اما می توان انتظار داشت که پرچمدار بعدی آن ها، راه نجاتی برای HTC باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.