تصاویر جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 17:13
تصاویر جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 

به نظر می رسد بلک بری قصد بازگشت به اوج را دارد , امروز تبلیغای از بلک بری جدید یعنی Black Berry Venice منتشر شد که نشان می دهد که سیستم عامل این دستگاه مبتنی بر اندروید ۵ آبنبات چوبی و البته با نرم افزار بلک بری .

بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که از قبل منتشر شده بود از طراحی اولیه ی Black Berry Venice مطلع بودیم که قرار است که صفحه کلید فیزیکی اسلاید شو داشته باشد , هم چنین یک بلندگو در پایین آن قابل مشاهده کردن است همچنین این اتفاق در زمان بسته بودن این دستگاه نیز خواهد افتاد می توانید آن را در زمان بسته بودن نیز مشاهده کنید .

البته باید تا IFA 2015 در ماه نوامبر سال جاری صبر کرد و دید که در کنفرانس بلک بری چه اتفاقی خواهد افتاد . همچنین در این نمایش گاه که به صورت زنده توسط تک فارس پوشش داده خواهد شد , اسمارت فون های دیگری از سایر شرکت ها نیز معرفی خواهد شد .

بعد از آن قابلیتی نیز معرفی شد که گفته می شود کار گذر نامه را انجام خواهد داد , البته ما هیچ جزئیاتی از این قابلیت نمی دانیم , و در حال حاظر تنها تعدادی تصویر از این دستگاه موجود است . که نشان می دهد صفحه کلید این دستگاه مربعی شکل خواهد بود و صفحه کلید فیزیکی آن سه ردیف دکمه خواهد داشت .

نظر شما چیست ؟ آیا بلک بری با این دستگاه به اوج خود خواهد رسید ؟ آیا قادر با رقابت با سایر شرکت ها خواهد بود ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.